avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 410 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Drept de bani inapoi pe olx?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Drept de bani inapoi pe olx?

Tatal meu vinde placi de televiozare pe olx si le trimite prin posta (aceste placi nu sunt de la firme sunt obtinute din televiozare sparte si apoi probate sa fie sigur ca sunt functionale) Deseori reparatori amatori cumpara aceste placi si constata ca ori nu sunt ceea ce le trebuie ori chiar le strica incercand sa le puna fara experienta, uni chiar fac luicrurile astea si inloc sa spuna adevarul mint ca nu a mers. Ei spun ca au drept de cumparator sa primeasca banii inapoi. Intrebarea mea pentru dvs este daca ei chiar au acest drept avand in vedere ca este cumparat la mana a doua de la o persoana fizica?Si daca o retunreaza si eu constat ca el a stricat placa sau chiar ca merge si el a mintit ce mai pot sa fac?
Cel mai recent răspuns: mitabiciclista , utilizator 10:49, 31 Martie 2023
Nu are drept de retur ca nu sunteti persoana juridica. Nu le.primiti inapoi si mai departe, ori va face plangere pt inselaciune, ori va da in judecata si probeaza ca i-ati dat-o stricata.
Scrieți în anunț ca articolul este utilizat,nu se returnează și nu are garanție.Ca să fie clar pentru electroniști amatori că nu cumpara ceva nou,cu garanție.
Ultima modificare: Vineri, 31 Martie 2023
mitabiciclista, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problemă cu un produs vândut pe olx: mi se cer banii înapoi, deși produsele expediate erau în stare de funcționare. ce să fac? Cristi4428 Cristi4428 Buna seara. Luni,am trimis un colet care continea niste memorii RAM,pentru calculator,mai exact doua plăcuțe. Ieri m-a contactat cumpărătorul si mi-a spus ... (vezi toată discuția)