avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... factura neplatita, abuz de incredere
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

factura neplatita, abuz de incredere

suntetzi amabili sa ma sfatuizi si p mine intr-o chestiune....?

am facut gresala sa imprumut unui "amic" unul din abonamentele mele connex, iar acel "amic" sa refuze plata convorbirilor efectuate de dansul.suma datorata este de 15 milioane, in prezent ajungandu-se la 25 milioane cu penalizari adaugate.nu am primit nici o somatie pentru tribunal,dar ma amenintza cu judecata, iar penalizarile se inmultesc uimitor de rpd...mentzionez faptul k sunt student,nu am nici un venit,nici o proprietate imobiliara, apart p care este intocmit contractul e trecut p numele parintzilor.am inteles ca voi fi contactat in curand de o firma de recuperari si k exista posibilitatea sa-mi ia din lucrurile din casa (frigider,masina de spalat,computer).vreau sa stiu in ce masura este adevarat. daca dovedesc k nu eu am fost cel care a vb de suma respectiva pot castiga?este admisa proba aceasta sau nu are nici o relevantza cine a vb, cel tras la raspundere este titularul?problema e ca, si daca pot dovedi, cel care a efectuat convorbirile respective este minor!deci....care ar putea fi solutzia?de ce sa platesc o suma p care nu am de unde sa o scot si p care nu o datorez eu practic?!
multumesc

p.s.:desi cred ca pe cei de la connex nu-i imbuneaza deloc, in decurs de 8 ani am avut 5 abonamente p care le-am platit mereu la timp fara sa intarzii o singura zi !

------------------

marius priala
Cel mai recent răspuns: bortosc , utilizator 21:06, 6 Octombrie 2006