avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 634 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Este infractiune sau nu este ?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Este infractiune sau nu este ?

Sunt medic rezident si fara ca sa cer ceva un pacient mi-a dat ca multumire si recunostinta o cutie de bomboane si un pachet de cafea. Pacientul a intentionat asa mult ca sa accept cadoul acesta. Dupa imi dadusem seama ca nu este bine ce am facut ca am acceptat cadoul. Nu a sa mai fac asa ceva niciodata si asi face orice ca sa fie bine. Ce pot sa patesc in cazul acesta ? Era si camera de supraveghere video in locul unde am acceptat cadoul. Adica camera era pe hol insa se vede ca pacientul vine cu sacosa in sala de consultatie si dupa cand iese de la consultatie este fara sacosa si sunt eu cu sacosa lui. Oricum imi pare foarte rau ce am facut.
Ultima modificare: Duminică, 28 Mai 2023
AlexDoni, utilizator
Cel mai recent răspuns: Manuela Rășină , administrator 15:49, 28 Mai 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Stați liniștit, cadoul"este absolut simbolic și nu.poate fi interpretat ca o mita.Tragic este cand.un doctor condiționează actul medical de primirea unor sume de bani ..
Ar fi minunat ca toată noua generație de medici să aibă asemenea probleme de conștiință.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

E legală afișarea simbolurilor religioase în cabinetele medicale? naten naten Sunt legale simbolurile religioase(carti, reviste, icoane pe pereti si citate din biblie inramate extrem de vizibile) in cabinetele medicale? (vezi toată discuția)
Operație cu urmări deosebit de grave. este, sau nu, malpraxis? dany_tl76 dany_tl76 Va rog sa imi spuneti daca este sau nu malpraxis : Pentru ca doctorii incearca sa se acopere unul pe altul si raspund: ca nu intruneste conditiile de ... (vezi toată discuția)