Am achiziționat din Anglia un Jacuzzi prin o firma de curierat din Suceava .Am plătit factura pentru acesta și transport. Am fost păcălit ca acest jacuzzi va ajunge întreg la destinație (cum a fost ridicat exista probe video la ridacare și la sosire).Am refuzat jacuzziul deoarece era facut praf(structura masca tot).Am încercat medierea cu firma (și administratorul ei cel cu care am comunicat pentru aducerea lui).Acest domn mai răspunde la telefon dar nu îmi spune unde se afla produsul și ce dorește sa facă cu el .După aceasta am făcut plângere la ANPC ( unde mi s a comunicat ca a fost amendat) și i s a deschis dosar penal pentru înșelăciune (dar doresc sa se transforme și în furt deoarece acest domn a mințit către poliție ca el are jacuzziul și ca îl repara dar acesta probabil nu îl mai are , proababil acesta la vândut ) .Se pare ca trebuie sa deschid un proces pentru recuperarea banilor și daunelor de rigoare(produsul valorând mult peste valoarea de achiziție ) .As dori sa știu cum pot proceda și dacă mă puteți ajuta
Pentru recuperarea prejudiciului aveți doua posibilitati: fie va constituiți parte civilă în procesul penal, fie începeți un proces civil. Trebuie avut în vedere și ce a dispus Anpc prin procesul verbal încheiat, putea dispune remedierea problemei, înlocuirea bunului sau restituirea prețului achitat.
Cei de la ANPC mi-au comunicat doar verbal ca urmeaza sa fie amendat si sa repare bunul(dar ei nu au nici o dovada ca bunul mai exista).Au trecut aproape 90 zile de la cererea ANPC si ma amana ca Comisara sefa care se ocupa de caz este in concediu medical.
As dori sa stiu procesul trebuie deschis la Suceava (localitatea unde are sediul sociail firma) sau la Bucuresti unde a fost "livrat daca se poate numi asa " produsul.
Dacă ati comandat online, vedeți termenii și condițiile de pe site.
Art. 113 alin. (1) pct. 8 din Codul de procedură civilă, cu denumirea marginală Competenţa teritorială alternativă, prevede: „(1) În afară de instanţele prevăzute la art. 107-112, mai sunt competente: […] 8. instanţa domiciliului consumatorului, în cererile având ca obiect executarea, constatarea nulităţii absolute, anularea, rezoluţiunea, rezilierea sau denunţarea unilaterală a contractului încheiat cu un profesionist sau în cererile având ca obiect repararea pagubelor produse consumatorilor.