avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, In urma unei comenzi online pe pc garage de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, In urma unei comenzi online pe pc garage de un monitor ...

Buna ziua,
In urma unei comenzi online pe pc garage de un monitor de calculator, acesta a livrat produsul cu deschidere colet. La receptia coletului, cutia era integra produsul la fel si deci nu s-a intocmit proces verbal de constatare cu firma de curierat. Numai ca atunci cand am pus monitorul pe masa am observat doua dungi albe, evident display era deteriorat, imaginea nu era decat pe jumatate de ecran. Cei de la pc garage vor sa imi impute mie acest lucru negativ, ca si cum l-as fi spart eu eu sa platesc dauna. Bineinteles firma de curierat se exonereaza, pc garage la fel, iar eu raman si fara monitorul dorit si fara bani. I-am facut retur in astea 14 zile, adica l-am receptionat intr-o sambata, cateva ore mai tarziu l-am montat, si marti i-am facut retur, ca luni m-am tot chinuit sa dau de ei prin mesaje, pt ca nu au un nr de telefon disponibil oricum ai lua-o. Deocamdata au trimis monitorul la un service sa constate, si sa il repare dar reparatia imi va fi mie scazuta din pretul monitorului, asa au spus cei de la pc garage... deci nu prevad o solutionare in favoarea mea. Va rog sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac legal ca sa am castig de cauza?
Ultima modificare: Joi, 28 Decembrie 2023
ViitoareMamica, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 11:34, 2 Mai 2025
Bună dimineața!
Din punctul meu de vedere, nu prea aveți cum să fiți credibil în fața vânzătorului, mai ales ca ați avut posibilitatea să verificați coletul. Dacă vor fi costuri care nu intră în sfera garanției, este evident ca va trebui să le plătiți. Pe viitor, mai multă atenție.
Succes și numai de bine!
Optiunea deschidere la livrare inseamna doar sa constati ca ti s-a trimis produsul comandat, nu si sa testezi functionabilitatea acestuia, din pacate. Niciun curier nu te lasa sa il testezi cu ei de față

Livius Laslau a scris:

Bună dimineața!
Din punctul meu de vedere, nu prea aveți cum să fiți credibil în fața vânzătorului, mai ales ca ați avut posibilitatea să verificați coletul. Dacă vor fi costuri care nu intră în sfera garanției, este evident ca va trebui să le plătiți. Pe viitor, mai multă atenție.
Succes și numai de bine!

Dungile apar cu monitorul pornit? Dacă ele sunt vizibile cu monitorul oprit, e o problemă de verificare. Curierul așteaptă să desfaci ambalajul și să verifici produsul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Amenda opc adi0374 adi0374 Buna seara, Firma la care lucrez a luat astazi o amenda deoarece am trimis un produs la garantie al unul client fara sa ii facem proces verbal de primire ... (vezi toată discuția)
Dreptul de retur al unui produs defect cristiulian cristiulian Buna ziua, Am o nelamurire in privinta unei comenzi facuta cu ceva timp in urma, la distanta. Dupa o prealabila consultare telefonica si citirea ... (vezi toată discuția)
Recuperare bani irinoaia irinoaia Buna ziua! In cursul lunii decembrie,mi precis pe 16 decembrie fiul meu a comandat online un aspirator la firma Melarox din Bistrita ,firma ce avea contract ... (vezi toată discuția)