avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Contraventie pentru refuzul de a semna o declaratie?
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Contraventie pentru refuzul de a semna o declaratie?

Buna seara si La Multi Ani!

Fiul meu locuieste impreuna cu un coleg (ambii sunt studenti in primul an) intr-un apartament inchiriat din Bucuresti. Unul din vecini ii reclama la politie pentru ca fac galagie. A venit politia si le-a batut la usa in cinci ocazii diferite. De fiecare data au constat ca in apartament era de fapt liniste si nu le-au facut nimic.

Azi dimineata colegul fiului meu a fost sunat de un agent de politie (care nu pare sa se fi recomandat) care le-a cerut sa se prezinte la sectie, pana cel tarziu Vineri 5 Ianuarie, (nu pare sa aiba importanta ca baietii sunt acasa in perioada sarbatorilor). In caz contrar, aparent, sunt pasibili de amenda contraventionala.

Va rog un sfat.
Care este posibila contraventie?
Care este validitatea obligarii sa semnezi o declaratie conform careia nu ai incalcat legea?
Cum ar trebui sa procedam?
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 21:23, 3 Ianuarie 2024
Daca a fost sunat, putea sa zica la tel ca nu se pot prezenta pana vineri și stabileau impreuna o zi.
Nu il obliga nimeni sa semneze o declaratie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vecini galagiosi madalinams madalinams Buna ziua, am o problema cu vecinii deasupra mea care de 2 saptamani fac galagie incontinuu de dimineata la 7 pana la1-2 chiar si 3 noaptea. De la trantit ... (vezi toată discuția)
Vecinii apeleaza politia Tudor2014 Tudor2014 Buna ziua, Avem un voluntar care locuieste singur intr-un apartament inchiriat intr-un bloc de locuinte. Vecinii care locuiesc sub el suna la politie in ... (vezi toată discuția)