avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 384 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt discriminata la locul de muncă. Am făcut ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt discriminata la locul de muncă. Am făcut plângere la ...

Sunt discriminata la locul de muncă.
Am făcut plângere la ITM în 2022,dar de atunci se poartă foarte urât cu mine,mi-au spus că ar fi mai bine să îmi dau demisia.
Funcția din CIM este de Lucrător Gestionar iar în fișa postului este de Operator Depozit Igienizare.
De patru luni m-au scos din Depozit și lucrez ca femeie de servici,în locul meu angajând pe altcineva.
Mă descurcam foarte bine în Depozit, motivul pentru că sunt mai în vârstă. Cel care aduce pe cineva primește o sumă de bani.
Este normal cum au procedat ?
Funcția din CIM ,nu ar trebui să corespundă cu cea din Fișa Postului?
Îmi fac tot felul de lucruri că să îmi dau demisia. Ce să fac?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 11:41, 11 Ianuarie 2024
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Funcția din c.im. ar trebui să corespundă cu cea din Fișa Postului .. ITM-ul ce raspuns v-a dat?

Decizia de a demisiona reprezintă actul unilateral de voinţă al salariatului şi nu poate fi „impusă” de angajator. Cu alte cuvinte, angajatorul nu are niciun temei legal în a influenţa decizia salariatului privind încetarea contractului de muncă prin demisie. Dacă angajatorul doreşte încetarea raporturilor de muncă cu salariatului, acesta are la dispoziţie varianta concedierii, cu respectarea însă a dispozitiilor prevazute in Codul muncii.

Incercati sa sesizati ITM-ul local cu privire la demisia sugerata de catre angajator.

Salariatul care a demisionat va putea să sesizeze instanţa judecătorească, solicitând anularea demisiei, în cazul în care pretinde că demisia a fost provocată de angajator.
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util