gi-jane2 
	    	Moderator

gi-jane2 
	    	Moderator	    

poate sa il interogheze la distanta prin comisie rogatorie, dar unde sa il citeze, unde sa il caute ?
 Irinaangelica 
	    	Utilizator

Irinaangelica 
	    	Utilizator	    

Dvs puteti sa credeți ce doriți,din punctul meu de vedere sunt sanse mari sa nu ajungeți în faza desemnarii unui avocat curator,exista posibilitatea anularii în procedura regularizări.Paratul.poate sa nu raspunda la tel sau mail ,de unde are instanta garanție ca nr de trl/adresa respectiva ii aparțin..?
 Irinaangelica, utilizator
 Irinaangelica, utilizator 	
			 Avocat Neagu Elena 
	    	Avocat

Avocat Neagu Elena 
	    	Avocat	    

Avocat Neagu Elena, Avocat
 Avocat Neagu Elena, Avocat 	
			 gi-jane2 
	    	Moderator

gi-jane2 
	    	Moderator	    

GiuliaM	                   

Buna ziua! As dori si eu un sfat! Sunt studenta, am o fetita de 2 luni cu un cetatean strain, insa el nu figureaza pe certificatul de nastere! 
Cum as putea ... (vezi toată discuția)
	                    GiuliaM	                   

Buna ziua! As dori si eu un sfat! Sunt studenta, am o fetita de 2 luni cu un cetatean strain, insa el nu figureaza pe certificatul de nastere! 
Cum as putea ... (vezi toată discuția)

ancaruxandra	                   

Buna seara,
In urma unei relatii de concubinaj, acum 4 luni s-a nascut fetita mea Catinca Maria...inainte de a naste, tatal ei a plecat din tara, dar ... (vezi toată discuția)
	                    ancaruxandra	                   

Buna seara,
In urma unei relatii de concubinaj, acum 4 luni s-a nascut fetita mea Catinca Maria...inainte de a naste, tatal ei a plecat din tara, dar ... (vezi toată discuția)

eueu	                   

Buna ziua.Asi dori sa intreb ce se intampla intr-un proces de paternitate daca tatal biologic a fost chemat in instanta si nu s-a prezentat si nici nu se va ... (vezi toată discuția)
	                    eueu