avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Procesul de pensie major intentat mamei mele (plecata ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Procesul de pensie major intentat mamei mele (plecata in Germania ...

Procesul de pensie major intentat mamei mele (plecata in Germania din anul 2012)s-a incheiat acum in martie 2024, prin Sentinta definitiva, dupa 22 termene pe parcursul a 4 ani (2 ani procesul in prima instanta si 2 ani ,,Apelul”) la care mama mea nu s-a prezentat niciodata refuzand toata corespondenta trimisa de judecatorie), .In urma acestei sentinte, eu, ar trebui sa primesc de la mama mea o anumita suma.(cand am initiat procesul -2019- eram in clasa a XII a acum sunt studenta in anul IV). Am epuizat variantele cu ,,Cooperarea intre instantele europene” dovedindu-se a fi apa in cosul de paie.(Tribunalul din Romania ramanand doar cu intrebarile puse si ,,formularul ,,A’ trimise tribunalui german) Ultima varianta care mi-a ramas a fost sechestru asigurator asupra unei sulte (ramase ,,definitive”prin hotarare judecatoreasca). Aceasta sulta se afla la terti popriti care deja m-au avertizat ca nu o sa primesc nici un ban, ca ei nu au de unde, si ca renunta la efectele sentintei privind sulta (al carui dosar a fost initiat tot de ei din dorinta perfectarii actelor pe un imobil mostenit ). A spera ca voi obtine ceva de la acesti terti popriti pare a fi vinzarea pielii ursului din padure. Dumneavoastra ce parere aveti ? (vis-à-vis de taxa de 10% pentru executor plus inca multe alte cheltuieli care, sigur vor aparea, tertii neasteptandu-ma cu banii la poarta ). Am convingerea ca eram mult mai castigata daca macar nu cheltuiam pentru acest proces tip ,,Fata Morgana”
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:51, 29 Martie 2024