avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 198 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... În data de 7 04 2024 am achiziționat de la un ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

În data de 7 04 2024 am achiziționat de la un magazin,, Splend'or ...

În data de 7 04 2024 am achiziționat de la un magazin,, Splend'or " o brățară de argint. A doua zi am revenit pentru a returna brățară și a-mi recupera suma de bani. Mi s-a adus la cunoștință ca nu mi se returnează suma de bani, în contul sumei sa achiziționez alt produs, aceasta fiind politica magazinului. Cum pot sa recuperez suma de bani?
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 20:43, 8 Aprilie 2024
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
Trebuie sa stiti ca exista o diferenta majora intre cumpararea unui produs dintr-un magazin de ne net si cumpararea aceluiasi produs dintr-un magazin care exista fizic. In cel de-al doilea caz nu exista un drept de returnare a produsului fara sa fie motivata de neconformitatea acestuia. Cu alte cuvinte, daca cumparati de la Splend'or online o bratara o puteti retrurna fara motiv si sunt obligati sa va remita banii. Daca o cumparati din magazinul din Mall al Splend'or puteti cere returnarea banilor daca si numai daca bratara are defecte, nu este din materialul prezentat, are gramaj mai mic, sau are un alt motiv de neconformitate.
Ultima modificare: Luni, 8 Aprilie 2024
Adalbert Gabriel Gazdovici, Avocat
Suma nu poate fi recuperată pe cale legală.

~ final discuție ~