Buna ziua. In cazul unei Asociatii ONG, avem hotararea definitiva de incuviitare modificare, dupa preschimare CIF la ANAF, trebuie sa mergem si la Primarie sa cerem schimbarea domiciliului fiscal? sau se face automat intre institutii? Si inca o intrebare, dupa hotararea de la Judecatorie cu modificarea sediului social, putem solicita noua forma a l Actului Constitutiv si Statut? Cum facem asta?
"Domiciliul Fiscal" este in evidenta ANAF, nu intereseaza Primaria nici organul fiscal local care e un serviciu in cadrul sau in subordinea Primariei ex. directie sau serviciu de taxe sau impozite locale. Dar daca aveti imobile sau autovehicule sau din alt motiv aveti rol fiscal specific la fiscul local, atunci da, trebuie sa le notificati modificarea de sediu social ( care e implicit si de domiciliu fiscal, daca nu e stabilita o adresa diferita ca domiciliu fiscal ), pentru ca ANAF nu comunica cu organele fiscale locale si acestea nu comunica cu ANAF si nici cu serviciile de evidenta peroanelor si deci trebuie Dvs., sa anuntati la ei orice modificare de date de identificare si contact ex. si modificari de denumire daca ar fi..... Cat despre obtinere "noua forma de Statut:" - ar fi trebuit sa adoptati cu ocazia hotararii de modificare de sediu si un Act Aditional si / sau forma actualizata de Statut ( "act constitutiv" nu ar mai trebui sa aiba ONG-urile, s-a eliminat din decembrie 2020) si astfel ati fi avut deja forma actualizata.... Daca ati omis asta, trebuie la proxima sedinta AG sa aprobe AG forma actualizata de Statut care include noua adresa , sa faceti procedura de incuviintare modificari acte constitutive ( desi de fapt nu se modifica ceva, e doar o trascriere....) si dupa ce ramane definitiva hotararea de incuviintare sa cereri sa va elibereze de la dosar copie legalizata de instanta a formei actualizate de Statut, in care figureaza actualul sediu....