Buna ziua!
Acum mai bine de 3 luni am depus o cerere la Primarie pentru un extras de plan parcelar. In afara de raspunsul primit telefonic "nu avem personal in acest departament", nu am primit alt raspuns in scris.
Mi se pare de neacceptat asa ceva...
Va rog sa ma sfatuiti ce e de facut.
Multumiri!
Orice persoană care se consideră vătămată într-un drept al său ori într-un interes legitim, de către o autoritate publică, printr-un act administrativ sau prin nesoluționarea în termenul legal a unei cereri, se poate adresa instanței de contencios administrativ competente, pentru anularea actului, recunoașterea dreptului pretins sau a interesului legitim și repararea pagubei ce i-a fost cauzată.
Actiunea se poate introduce în termen de 6 luni de la data expirării termenului legal de soluționare a cererii.
Sfatul anterior este pertinent 100%dar presupune soluționarea unui proces care costa și durează.Incercati o sesizare către Avocatul Poporului în care descrieți problema,anexati dovada transmiterii solicitării.Am observat ca instituțiile bugetare nu sunt fericite când primesc corespondenta din partea Av P sau a Comisiilor de Abuzuri din Parlament ..Vedeți ce va vor răspunde iar dacă soluția nu e mulțumitoare va rămâne calea instantei..