Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Sunt din Timișoara și am o întrebare referitoare la debranșarea de la Colterm și cheltuielile la întreținere.
Incerc sa comprim toată povestea.
Și anume:
1. In August 2023 am fact racordarea la central termica, cu toate avizele și actele în regula. administrația primește de la mine Avizul de la Colterm, care (ATENTIE) nu putea fi eliberat fără proiectul și procesul verbal de punere în funcțiune a centralei.
2. S-a făcut și debranșarea de la Colterm în timp util. Deci teoretic iarna lui 2023 nu ar mai trebui sa plătesc caldura de la oraș.
3. în iarna îmi vine la întreținere caldura inclusă - normal, sume exorbitante.
4. intreb la administratie, de ce mi se baga caldura, din moment ce din August-Septembrie sunt racordat la centrala și debranșat de la Colterm.
Raspunsul: "Pai nu ne-ati dat procesul verbal de punere în funcțiune a centralei termice. Aduceți-l și facem recalculare la nevoie."
5. OK. Revin in oras (locuiesc în străinătate) le duc procesul verbal de punere în funcțiune a centralei. Trece luna, întreb de cheltuieli - caldura inclusă, sume exorbitante. Întreb de ce este inclusă caldura, daca sunt debranșat și nu folosesc caldura de la oraș. Răspunsul "Pai se ia în considerare de când am primit procesul verbal de punere în funcțiune a centralei." Asta când mai devreme mi s-a spus ca se face de când sunt racordat la centrala și debranșat - adică Septembrie 2023.
Nedumerirea mea este, cum de ar trebui sa plătesc pentru ceva ce nu am consumat, iar legal sunt debranșat și legat la centrala.
Este legal/adevărat sa mi se zică, ca calcularea se face din momentul în care administrația blocului a primit procesul verbal de punere în funcțiune a centralei ? Nu face nici un sens, din moment ce avizul de debranșare de la Colterm (pe care l-a primit administrația în timp util), avea nevoie și de proiect și de procesul verbal de funcționare a centralei.
Nu sunt de acord sa plătesc pentru ceva ce nu am consumat, și nu am în casa.
Va rog mult sa mă lămuriți daca administrația este îndreptățită la așa ceva.
Din descrierea facuta, deduc ca ati procedat foarte corect, din toate punctele de vedere.
Din experienta mea, "asociatia" nu a procedat corect cu dvs., desi a avut acces la toate informatiile.
In fine, dvs., la timpul potrivit, trebuia sa contestati repartizarea cu cheltuielile de incalzire a locuintei. Bun, nu ati facut-o atunci, contabilitatea accepta/permite reglarea sumelor respective.chiar daca este mai tarziu. Aduceti-le aminte discutiile avute, eventual, puteti dovedi cu situatiile de la Colterm.
In cazul in care nu accepta reglarea sumelor, aveti dreptul sa va adresati Serviciului Asociatii de proprietari din Primaria TM.
Succes!
Mersi de clarificare ! Partea cu Serviciul Asociatiilor de proprietari din Primaria TM ma ajuta.
Chiar ma intrebam cine se ocupa de Asociatiile de proprietari, in cazul in care trebuie sa escalez problema.