avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1357 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua. Va rog sa imi dati un sfat, care ar fi ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua. Va rog sa imi dati un sfat, care ar fi calea legala ...

Buna ziua.

Va rog sa imi dati un sfat, care ar fi calea legala de a renunta la un contract de servicii fixe de internet si cablu (mai am un an pana la expirarea contractului) in situatia in care de 2 saptamani sunt deconectata de la aceste servicii, In urma numeroaselor sesizari si apelari la numerele de telefon mi se tot spune ca sunt in atentia departamentului tehnic si mi se comunica ca se va remedia dar nu au trecut toate perioadele comunicate pana acum si nu s-a rezolvat nimic, mi se spune ca se lucreaza la problema (au fost cablurile taiate in zona mea) dar pe teren nu este niciun echipaj de inteventie, am incercat sa reziliez contractul in situatia asta deoarece am nevoie de servicii, mai ales ca lucrez de acasa si vreau sa am acces de la alti furnizori daca ei nu sunt in stare insa mi se spune ca va trebui sa platesc penalizari, stiu ca acestea sunt clauzele, dar as vrea sa stiu, in situatia in care ei nu-si respecta pe termen nelimitat contractul pt care am platit deja factura si nici nu se rezolva prea curand, ce as putea sa fac? unde sa fac o plangere sau mi se dea dreptul sa reziliez pe cale amiabila, in conditiile in care nu reziliez ca asa vreau eu ci pur si simplu pentru ca nu primesc serviciile contractate. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: adriandimitriu , utilizator 00:53, 29 Mai 2024
mai intai verificati conditiile contractuale referitoare la clauzele de reziliere. nu avem cum sti ce scrie in contractul dvs

~ final discuție ~