Buna ziua! Am niste casti cumparate de pe emag pe care le am trimis in service.
Data in care a fost facuta cerere de trimitere in service: 27 mai
Data aprobarii: 28 mai
Pe data de 29 mai a venit curier iar pe 31 castile au ajuns in service
Pe 6 iunie am primit actualizare fisa service NEREPARAT.
Suntem pe data de 18 iunie astazi si ei inca nu au trimis castile inapoi ,iar cand am sunat sa intreb de data au zis "o sa fii anuntat"
Din cate stiam era o lege care prevedea maxim 15 zile service
Pot face cerere de inlocuire produs sau returnare bani ?
Buna ziua! In cazul in care fisa a primit refuz reparatie pe motivul ca acesta reparatie nu se incadreaza la garantie si este uzura provocata de consumator se mai aplica aceasta lege? Se mai poate face ceva in legatura cu asta?
Bună dimineața!
În acesta situație, legea nu se mai aplică. Însă, dacă credeți ca defecțiunea nu are legătură cu utilizarea necorespunzătoare, luați legătura cu un avocat, care să deschidă un proces în instanță, unde veți solicita proba cu expertiza. Însă dacă expertiza va constata același lucru ca și service-ul, atunci se cheamă ca ați pierdut. Luați în calcul valoarea căștilor, raportată la costurile cu deschiderea unui proces, expertize, durata, etc
Poate ca e mai bine sa vă cumpărați altele, mai ales dacă știți ca există posibilitatea ca dvs sa nu le fi utilizat corespunzător.
Succes și numai de bine!