avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 443 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale In ce conditii se poate deschide un birou de ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

In ce conditii se poate deschide un birou de arhitectura?

Buna ziua,
Am si eu o intrebare: In ce conditii se poate deschide un birou de arhitectura in cazul in care inca sunt student la facultatea de arhitectura?
Cel mai recent răspuns: ContSters20980 , utilizator 23:50, 5 Februarie 2010
Nu se poate. Birourile de arhitectura se pot deschide numai de arhitecti cu drept de semnatura, adica licentiati si cu stagiul de doi ani terminat. Reglementarea profesiei de arhitect se gaseste in legea 184/2001, n-ar strica s-o citesti: [ link extern ]
Am citit legea 184/2001 inainte sa postez intrebarea. Intrebarea mea este, ca si investitor, fara drept de semnatura, cum pot sa deschid o forma legala de proiectare de arhitectura?
Ultima modificare: Vineri, 5 Februarie 2010
Deltaco2009, utilizator
Un SRL cu obiect de activitate arhitectura.
Va multumesc frumos.

Deci nu exista alta vrianta, care m-ar scuti de impozitele mari datorate la stat.

Si in cazul in care deschid un SRL, cam care ar fi investitia de baza?
Asta depinde doar de ceea ce vreti sa faceti dvs. Capitalul social minim e 200 de lei, dar nu cred ca asta va intereseaza. Ganditi-va ca trebuie sa angajati oameni si sa ii si platiti, sa va faceti publicitate, etc.

Alte discuții în legătură

Legislatie pentru birou individual biaccs biaccs Sotia mea detine un birou individual de arhitectura. Din nefericire, legea arhitectului, legea nr. 184/2001 privind organizarea si exercitarea profesiei de ... (vezi toată discuția)
Eligibilitatea unui birou individual de arhitecturã în vederea unei asocieri alexandru_grigoras alexandru_grigoras Bună ziua! Particip la o procedură ce are atât proiectare cât şi execuţie de lucrări. În cadrul acestei licitaţii voi merge cu un asociat pentru ... (vezi toată discuția)