avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1727 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Plan de evacuare în caz de incendiu
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Plan de evacuare în caz de incendiu

Bună ziua.
Am achiziționat un apartament într-un bloc nou, ce are la parter spații comerciale și la subsol parcare pe 2 nivele.

Recent am primit o factură ce include planul de evacuare în caz de incendiu, întocmire fișă obiectiv, întocmire și afișare concepție intervenție.

Și ni s-a spus ca vom mai primi încă o factură pentru planurile de evacuare pentru fiecare nivel.

Întrebarea mea este dacă aceste planuri sunt necesare pentru un imobil de locuit sau doar pentru spațiile comerciale.
Cine este responsabil să suporte costurile din moment ce factura este conform contract numărul … din 2022. (Imobilul achiziționat în 2023).
Cel mai recent răspuns: POPA GHEORGHE , Specialist in domeniul Securitatii si Sanatatii in Munca 16:21, 29 Iulie 2024
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Planurile de evacuare se intocmesc obligatoriu (cerinta ISU-SU) pentru tot imobilul si pe fiecare etaj in parte.
In cazul dvs. se pot produce incendii si/ sau explozii in apartamente, in spatiile comerciale si in subsolul-parcare.
Proprietarii platesc contravaloarea lucrarii, in functie de suprafata spatiului detinut in proprietate.
In mod normal, aceste planuri trebuiau intocmite si platite de catre dezvoltator, inainte de vanzarea spatiilor/ apartamentelor/ locurilor de parcare.
Contractul de care amintiti, din 2022, probabil stipuleaza acest fapt si se repartizeaza cota parte catre cei care au devenit proprietari.

~ final discuție ~