avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1325 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Buna ziua! Sunt angajat ca si muncitor calificat, la ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Buna ziua! Sunt angajat ca si muncitor calificat, la stat (Administratia ...

Buna ziua!
Sunt angajat ca si muncitor calificat, la stat (Administratia domeniului public).
Sunt in concediu medical de 3 luni pentru ca am avut o problema de sanatate ce implica boli cardiovasculare, si doresc sa prelungesc concediul cat de mult posibil.
Doresc sa inchei un contract de colaborare part-time 2 ore/4 ore cu o firma pentru Uber/Bolt.

Imi afecteaza in vreun fel acest contract de colaborare concediul medical? Care sunt conditiile ca totul sa fie in regula?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:18, 12 Septembrie 2024
ori sunteti bolnav ori apt de munca?

Cornel Vasile a scris:

ori sunteti bolnav ori apt de munca?

Pai unde lucram faceam mult efort. Vreau sa mai stau in concediu medical si apoi sa demisionez. Si intre timp vreau sa fiu sofer la bolt. Am intrebat daca e posibil acest lucru, sa ma apuc de bolt, pana cand inchei activitatea in partea cealalta.
Nu puteti lucra la alt angajator atat timp cat sunteti in concediu medical la altul

art.47 alin.4 din OUG 158/2005 : Constituie contravenție desfășurarea de către persoanele asigurate care se află în două sau mai multe situații prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. A și B de activități în baza cărora se obțin venituri din salarii sau asimilate salariilor, astfel cum acestea sunt prevăzute în Codul fiscal, în perioada în care beneficiază de concedii medicale și indemnizații de asigurări sociale de sănătate, prevăzute de prezenta ordonanță de urgență.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură