avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi

Când cotele de TVA se schimbă peste noapte... cum supraviețuim fără să greșim? Sesiune aplicată alături de Delia CataramăVezi agenda și participă →

Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Cercetare/ urmărire penală?
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Cercetare/ urmărire penală?

Bună ziua!
Am săvârșit niște fapte rușinoase (pe care nu le-aș repeta vreodată) când aveam o stare emoțtionala precară... mai exact, am sustras bunuri de mică valoare din magazin, fara a fi prins.
Acum mă macină teama că acestea vor fi descoperite și mi se va ruina întreaga viata... sunt student la o facultate bună și voi avea un copil.
Am plătit și cu cardul la respectivele magazine și am mai revenit intre timp acolo pentru cumpărături, insa fără probleme, care credeți dvs. că sunt șansele ca faptele să nu fi fost descoperite/ să fie descoperite în viitor?... ei având datele mele (de la plata cu cardul), iar eu nu am fost înștiințat în legătură cu asta timp de doi ani... Sau cum as putea afla daca sunt cercetat/ urmărit penal?
Multumesc anticipat!
Ultima modificare: Duminică, 29 Septembrie 2024
anonim5553, utilizator
Va rog sa ma ajutati cu o parere... Regret enorm si ma gandesc doar la asta, moment de moment, nu pot sa ma linistesc
Bună dimineața! Dacă au trecut 2 ani și nu v-a cautat nimeni, există f mari șanse nici sa nu vă mai caute. Nu exista nici o posibilitate legală de a afla dacă se fac cercetări pentru furturile respective . Fiind vorba de valori mici, probabil nici nu au sesizat organele de poliție. Nu mai repetați faptele pentru că, dacă veți fi prins, riscați sa aveți probleme destul de serioase.
Da, după 2 ani slabe șanse...

Magazinele au început de curând sa vizioneze filmările dar cred ca ati scăpat.

București 2024
Buna ziua! Multumesc pentru raspunsuri!