avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Colet returnat gresit, ANPC nu raspunde
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Colet returnat gresit, ANPC nu raspunde

Buna ziua,

Am trimis din greseala un alt colet retur, catre un magazin din Romania. Coletul valora aproximativ 1000 de lei. Cand am realizat greseala, am contactat imediat magazinul, care la scurt timp mi-a raspuns, in scris, ca acel colet se afla in depozitul sau.

De atunci a trecut un an de cand mi se tot promite ca mi se va inapoia, insa fara sa se faca vreun demers. Am facut plangere la ANPC in iunie 2024, in speranta ca va soma magazinul sa imi returneze bunurile. Dar nici de la ANPC nu am primit vreun raspuns pana acum, iar plangerea a ramas in acelasi stare de cand am creat-o.

Ce ma sfatuiti sa fac in continuare? Are sens sa ma judec pentru aceasta suma?

Multumesc!
Ultima modificare: Sâmbătă, 30 Noiembrie 2024
Andr3iV, utilizator
Cel mai recent răspuns: Andr3iV , utilizator 07:13, 1 Decembrie 2024
Depozitul nu vă trimite coletul fiindcă nu este al lui. Ați încercat să trimiteți un curier pentru ridicarea lui? Ați făcut returul corect între timp?
adriandimitriu a scris:

Depozitul nu vă trimite coletul fiindcă nu este al lui. Ați încercat să trimiteți un curier pentru ridicarea lui? Ați făcut returul corect între timp?

Multumesc pentru raspuns! 2 colete au fost trimise in acelasi timp, atat cel corect care era destinat acelui magazin, cat si cel gresit. Magazinul imi cere in mod repetat adresa de livrare pentru a trimite un curier, adresa pe care le-am furnizat-o corect, in mod repetat. Nu mi-au oferit niciodata posibilitatea de a trimite propriul curier catre dansii pentru a prelua coletul, mentionand ca au foarte multe depozite si nu stiu exact in care se afla.
Ultima modificare: Sâmbătă, 30 Noiembrie 2024
Andr3iV, utilizator
Adică magazinul știe că are coletul dvs dar nu știe unde e? V-a confirmat prezența coletului acolo? E posibil ca solicitările repetate să fie doar ca să le lase timp să-l caute. Cereți-le contravaloarea. Produsul e perisabil?
adriandimitriu a scris:

Adică magazinul știe că are coletul dvs dar nu știe unde e? V-a confirmat prezența coletului acolo? E posibil ca solicitările repetate să fie doar ca să le lase timp să-l caute. Cereți-le contravaloarea. Produsul e perisabil?


Au confirmat prezenta coletului, da; nu este perisabil. "E posibil ca solicitările repetate să fie doar ca să le lase timp să-l caute" - asa am crezut si eu, dar a trecut un an de cand au confirmat si de cand tot imi promit ca mi-l inapoiaza. M-au sunat imediat cand le-am aratat plangerea la ANPC si au zis ca rezolvam. Au trecut 3 luni de atunci si nimic. Nu pot fi contactati telefonic, doar pe mail. Acum suportul lor doar spune ca "Vom transmite solicitarea dvs mai departe" cand cer un update.
Ultima modificare: Duminică, 1 Decembrie 2024
Andr3iV, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Colet returnat gresit, anpc nu raspunde Andr3iV Andr3iV Buna ziua, Am trimis din greseala un colet aditional, retur, catre un magazin din Romania. Coletul valora aproximativ 1000 de lei. Cand am realizat ... (vezi toată discuția)
Colet returnat gresit, anpc nu raspunde Andr3iV Andr3iV Buna ziua, Am trimis din greseala un colet aditional, retur, catre un magazin din Romania. Coletul valora aproximativ 1000 de lei. Cand am realizat ... (vezi toată discuția)
Produs cumparat online defect sod54321 sod54321 Am cumparat online un notebook ASUS de la Domo. A functionat 2 ore si apoi s-a oprit brusc. Am sesizat defectiunea in aceiasi zi, 7.01.2015 (seara la 9:03), ... (vezi toată discuția)