avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1629 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Bună ziua As avea nevoie de o lamurire:cf O.U.G ...
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Bună ziua As avea nevoie de o lamurire:cf O.U.G 97/2005,art.31 ...

Bună ziua

As avea nevoie de o lamurire:cf O.U.G 97/2005,art.31 am obligația de a obține viza de flotant în cazul în care locuiesc mai mult de 15 zile. Aceste 15 zile... din cât timp? Sunt socotite doar dacă sunt în bloc sau și dispersat?
Cazul meu:am adresa de domiciliu la casa părinților,dar locuiesc în alta localitate la casa soției. Lucrez ca șofer profesionist, circa o luna prin Europa, circa o săptămână acasă.Deci, cumulat la un an, eu stau acasă circa 2 luniAm fost trecut la plată salubrizarii atât în localitatea de domiciliu, dar plătesc aceeași taxa și la locuință soției.
Care ar fi soluția legala de a nu plăti aceasta taxa în ambele locații?

Mulțumesc anticipat!
Cu stima
Aurelian Florin Florut
Cel mai recent răspuns: georgiana.td , utilizator 12:00, 3 Februarie 2025
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Domiciliul este acela unde persoana declară ca are locuința principală.
Schimbați-vă domiciliul în casa soției.
Dacă acolo stați efectiv în cele două luni când sunteți în țară, de ce păstrați adresa de domiciliu la părinți ?
Buna
voiam sa știu dacă am obligația legala de a solicita acea viza de flotant, întrucât nici la adresa de domiciliu, nici la cea de reședință eu nu locuiesc efectiv 15 zile în bloc.. iar acest lucru îl pot dovedi în baza înregistrărilor aparatului tahograf..

georgiana.td a scris:

Domiciliul este acela unde persoana declară ca are locuința principală.
Schimbați-vă domiciliul în casa soției.
Dacă acolo stați efectiv în cele două luni când sunteți în țară, de ce păstrați adresa de domiciliu la părinți ?

Ultima modificare: Luni, 3 Februarie 2025
Aurelian Florin, utilizator