avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1478 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Dacă contractul meu de muncă se termină in 30 ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Dacă contractul meu de muncă se termină in 30 martie și nu ...

Dacă contractul meu de muncă se termină in 30 martie și nu vreau să-l mai prelungesc, pot benefia de somaj?
Cel mai recent răspuns: Kanaja , utilizator 12:10, 26 Februarie 2025
Da, se poate beneficia daca indepliniti si conditia stagiului minim .de cotizare de 12 luni in ultimele 24 de luni anterioare datei depunerii actelor la AJOFM.

Vedeti si aceste discutii
www.avocatnet.ro/forum/discu...
Sunt si studenta la fara frecventa si am pensie de urmas, ma impiedica sa iau somajul?
Am contractul la firma aceasta din 1 aprilie 2024 si se termina in 31 martie 2025. Oricum mai am 4 luni in alta parte, deci ar fi 12 luni cotizare in ultimele 24 de luni
Nu beneficiază de indemnizație de șomaj absolvenții care, la data solicitării dreptului, au fost admiși sau urmează cursurile unei forme de învățământ, organizate și/sau acreditate, după caz, în condițiile legii.
Am inteles, va multumesc pentru raspuns!
Ultima modificare: Miercuri, 26 Februarie 2025
Kanaja, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutor somaj Surub Surub Pot beneficia de ajutor de somaj, daca firma la care lucrez ma disponibilizeaza? Mentionez faptul ca urmez si cursurile unei facultati forma de invatamant ID, ... (vezi toată discuția)
Când se consideră încheiat concediul de creștere, nu când ... Sabrina11 Sabrina11 Când se consideră încheiat concediul de creștere, nu când copilul împlinește 2 ani?( tatăl nu a beneficiat de luna tatălui și eu nu am știut că ... (vezi toată discuția)