Bună ziua,
Anul trecut am utilizat un card **BT Direct IF** timp de aproximativ trei luni, după care am sunat pentru a-l închide. Un operator mi-a confirmat telefonic închiderea, iar câteva zile mai târziu am primit un e-mail în care mi s-a comunicat că mai am de achitat 11 lei. Am efectuat plata exact așa cum mi-au indicat în e-mail și le-am trimis dovada plății.
Cu toate acestea, au continuat să-mi trimită e-mailuri, iar situația s-a agravat până când am fost raportată la Biroul de Credit. Suma inițială de 11 lei a crescut la 520 de lei. În urma acestui abuz, am depus o reclamație la ANPC. Ulterior, am fost contactată de ANPC, unde mi s-a spus că reprezentanții **BT Direct IF** susțin că nu mi-am închis niciodată cardul, motiv pentru care am fost penalizată și înscrisă la Biroul de Credit.
Am discutat cu cei de la **BT Direct IF** și le-am explicat că am închis cardul telefonic, cu ajutorul unui agent. Le-am solicitat înregistrările apelurilor din momentul închiderii, precum și toate transferurile bancare efectuate pe singurul card **BT Direct IF** pe care l-am folosit, alături de extrasele de cont complete. O reprezentantă a băncii m-a sunat și mi-a spus că se va ocupa personal de reclamația mea, că va verifica toate apelurile și informațiile, urmând să revină a doua zi cu un răspuns. Totuși, nu am mai fost contactată până în prezent.
Cei de la ANPC au declarat că dau crezare băncii, deoarece eu nu pot dovedi închiderea cardului. Am solicitat din nou acces la înregistrările apelurilor și extrasele de cont, dar banca nu îmi răspunde. În schimb, primesc mesaje text și notificări scrise prin poștă prin care mi se cere să plătesc, fiind amenințată că mi se va pune sechestru.
Aș aprecia orice sfat legal în această situație. Ce pot face în continuare?
Există vreo posibilitate să întreprind vreo acțiune în această situație?
Multumesc !