avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 609 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Bună ziua! In urmă cu 19 ani părinții mei au ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Bună ziua! In urmă cu 19 ani părinții mei au divorțat, mama ...

Bună ziua!
In urmă cu 19 ani părinții mei au divorțat, mama a plecat la muncă în străinătate și teoretic primeam pensie alimentară, calculată în 2006 la 25€ pe lună. Practic și-a abandonat copilul și nu mai incercat vreodată să mă caute, dar a trimis banii, 50€ la două luni, până când am împlinit 18 ani.
Acum am 23 de ani, sunt studentă la medicină, deci voi fi în continuarea studiilor până la 26 de ani. Ce posibilități am pentru a primi pensie alimentară în momentul de față? S-ar putea face și o recalculare pentru pensia care nu a fost ajustată la venitul ei cât timp eram încă minoră? Sau de la 18 ani și până acum să primesc ceva din urmă?
Vă mulțumesc anticipat și vă doresc sărbători cu liniște!
Cel mai recent răspuns: CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT , Avocat 10:59, 18 Aprilie 2025
Puteți obține la acest moment pensie stabilita la nivelul.venitului minim pe economie dacă nu puteți face dovada veniturilor realizate,nu știți unde lucrează etc.Din urma nu aveți ce sa recalculati,teoretic după 18 ani trebuia sa faceți aceste demersuri,sau sa va îndrume cineva.Discutia e destul de lunga situația e puțin încurcată pt ca mama dvs e în alta tara,va trebui sa indicați o adresa pt a fi citata,va dura 8n cazul în care cereți ca instanta sa facă o adresa la instituțiile competente din tara respectiva pt a vedea ce venituri realizeaza etc. Sanse sunt dar va dura mai mult decât în cazul in care mama dvs lucra și locuia în România.