Buna ziua,
In luna noiembrie 2024 am facut cerere la Casa de Pensii a Sectorului 5 pentru trecerea mea la pensie de limita de varsta. Mentionez ca in 2023 am iesit la pensie anticipat partial. Pentru ca nu am primis raspuns si procentul de penalizare nu a fost anulat, am revenit cu alte doua cereri in martie si mai 2025.
Ca sa evit sa-i dau in judecata, pot apela la Protectia Consumatorului?
Carp Mircea
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Problema d-voastra nu face obiectul Protectiei Consumatorului.
Problema este de competenta instantei de judecata.
Daca deschideti actiune in instanta, finalizarea va fi peste aproximativ 1 an.
Puneti presiune pe:
Casa locala, CNPP si Ministerul Muncii, prin interventii pe adresa lor de email.
Ma ocup si eu de un caz de MAREA RECALCULARE.
Am intrat in joc pe 15/01/2015 si cu toate interventiile si atentionarile mele la toate institutiile statului si cu atentionarea ca le deschid actiune in instanta, am reusit doar sa obtin Comunicarea Deciziei de recalculare pe art.144 din legea 360/2023.
Le-am deschis actiune.
Decizia de recalculare este datata 30/10/2024, apoi modificata in 05/02/2025 si comunicata in 30/04/2025.
Unde o fi stat atatea luni ?