avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1646 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Zgârietura mașina
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Zgârietura mașina

Bună ziua tuturor
Am zgâriat mașina cuiva și am lăsat numărul de telefon în parbriz. Zgârietura e foarte mică . Pe mașina mea aproape nu se observă . A doua zi am primit telefon de la proprietar să ne întâlnim ca are la dispoziție doar 4 zile ca apoi pleacă din țară . Am zis da sigur și prin mesaje încercăm să stabilesc un punct de întâlnire când nu mi a mai răspuns . Chestie de 2 3 mesaje intr un sfert de oră. Au trecut 2 luni și mă contactează prin mesaje acum să ne întâlnim ca a fost plecat . Ce fac ? Mă duc la prima secție de poliție ? Îmi pare ca e foarte probabil să găsesc altfel de lovituri pe mașină sau știu eu ce .
Un sfat ?
Sunt începător
Buna ziua

Varianta corecta e sa fi lasat numarul in geam si sa fi mers la politie sa declarati accidentul in termen de maxim 24 de ore. S-ar fi lasat cu amenda, dar totul era legal si evitati problemele de mai jos.

Acum aveti 2 variante
- faceti amiabila si declarati fals ca accidentul s-a intamplat azi
- mergeti la politie si declarati ca accidentul s-a intamplat cand s-a intamplat, caz in care ramaneti fara permis.

Nici una dintre ele nu e prea buna, dar alte variante nu prea sunt.
Declarați fals, asta rezolvă problema civilă cu una potențial penală.
Respectați legea, eventual discutați cu un avocat. Bine era să fi discutat atunci.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Refuz amiabilă după accident auto ușor: ce se întâmplă dacă niciunul dintre șoferi nu l-a declarat la poliție în termenul legal? Oanammama Oanammama Bună seara, vă explic, încercam să dau cu spatele pe o străduță pentru a face loc unei mașini care dorea să plece din parcare și apoi intenționam ... (vezi toată discuția)