Buna ziua!
Legat de administrarea condominiului-speta:
-aprobarea majoritatii privind executare de lucrari de renovare;;
-s-a votat firma (pe criteriu pretul cel mai mic, cf. deviz, mai degraba a ofertei de pret practicata de firma-caci ni a venit sa faca masuratori) de catre proprrietari, alta firma decat cele din portofoliul administratorului;
-s-au executat lucrarile (pe baza de un contract), s-au emis 2 facturi (de avans 5000 lei si alta de 10000 lei, pana la finalizarea lucrarilor)-facturi pe format tipizat, scrise de mana -numele pe furnizorului/contractorului de pe oferta era altul decat cel de pe oferta), in 2 zile si, la finele ultimei zile, am aflat cu stupoare ca suma totala a reparatiilor acoperisului este de 29400 lei.
-Povestea pare foarte incalcita: Asociatia se pare ca avea maxim 13500 lei, la momentul demararii lucrarilor-fapt nespecificat de Admin. diferenta, la insistentele firmei executante, a fost platita prin "creditare" de catre administrator, fara sa aiba acordul propietarilor,
In prezent, administratorul vrea sa isi recupereze banii, pe o pretinsa valoare platita, a unor lucrari (cu facturi false, cu valori umflate pentru materiale care nu exista si pe o suprafata aproape dublata); nu se stie cine a facut receptia; am cerut administratorului, care, teoretic (si legal) trebuia sa supravegheze lucrarile, dar nu ne-a fost prezentat (evident, ca nu exista).
Practic s-a platiti de catre ADMINISTRATOR, in numele Asociatiei catre o firma fictiva, o suma fabuloasa si nerealist de mare iar Propietarii sunt somati sa plateasca.
Ce are de facut Asociatia de proprietarii in acest caz? Cum poti platii ceva ce nu ti-a fost "livrat", doar pentru ca un "intermediar" a platit, in numele beneficiarului ceva ce nu exista la valoarea pretinsa?
Astept cu interes solutii.
Multumesc!
Propietar-perdant