avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1316 soluții astăzi

Rămâi informat cu avocatnet.ro, acum și pe Google News. Click aici și apasă pe urmărește-ne (follow sau steluță)!

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua! Sunt asistentă medicală și am colege ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua! Sunt asistentă medicală și am colege care au primit ...

Bună ziua! Sunt asistentă medicală și am colege care au primit avertisment pt ca purtau un lănțișor fin la baza gâtului. Este legal? Conducerea spitalului invocă Ord.MS nr.1761/2021, Anexa nr.3,Art.4. DUPĂ efectuarea controalelor au trimis o notă de informare în care au adăugat la textul legal “lanțuri/cercei lungi”. Am citit acest Ordin și am înțeles că se referă la igiena și bijuteriile mâinilor personalului medical. Am înțeles eu greșit? Dacă nu, poate o instituție subordonată Ministerului Sănătății să-și sancționeze angajații pt abateri care nu sunt prevăzute de normele MS?
Cel mai recent răspuns: Mihail Croitoru , Avocat 12:18, 15 Octombrie 2025
Texul legal reglementează: Articolul 4
(1) În vederea asigurării igienei corecte şi eficiente a mâinilor personalului medico-sanitar şi de îngrijire este
interzisă purtarea inelelor, brăţărilor, ceasurilor sau altor bijuterii.
(2) Este interzisă în unităţi medicale purtarea unghiilor lungi, lăcuite sau artificiale.
Unitatea sanitară poate să sancționeze abaterea de la aceste norme imperative.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salon infrumusetare - norme ue honey_geoo honey_geoo Buna seara! Care sunt normele de functionare ale unui salon de infrumusetare (manichiura, pedichiura, coafor, frizerie, cosmetica, masaj, solar)??????Care ... (vezi toată discuția)