avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1251 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Sunt studenta si in iulie am înființat un PFA, pt ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Sunt studenta si in iulie am înființat un PFA, pt care nu am ...

Sunt studenta si in iulie am înființat un PFA, pt care nu am depus declaratia unica inca.
Am depus dosarul de bursa sociala la facultate. Vreau sa stiu daca e in regula ca nu am mentionat veniturile din pfa, deoarece acestea nu apar in adeverinta de venit fiscal de la ANAF, pentru ca nu sunt declarate inca.
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns si eventual niste sfaturi in caz ca nu e in regula. Mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: 123.456 , utilizator 09:10, 17 Octombrie 2025
Teoretic, nu ar trebui sa va faceți griji avand in vedere ca nu ati declarat veniturile la ANAF.

Dar in situația in care se va descoperi, veți suporta consecințele legii.
Nu am declarat pentru ca inca nu am depasit termenul, inca mai este timp, pentru ca am infiintat pfa-ul in iulie anul acesta

Cornel Vasile a scris:

Teoretic, nu ar trebui sa va faceți griji avand in vedere ca nu ati declarat veniturile la ANAF.

Dar in situația in care se va descoperi, veți suporta consecințele legii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Mi-am înființat pfa-ul acum o lună dar încă nu am nicio activitate. trebuia să depun ceva la anaf imediat după înființare? the_tycoon the_tycoon Bună ziua, Mi-am înființat PFA-ul acum o lună, încă nu am nicio activitate, întrebarea e trebuia să mai depun ceva obligatoriu la Anaf imediat dupa ... (vezi toată discuția)
Inchidere pfa - plata contributii nicopfa nicopfa As vrea sa ma ajutati si pe mine cu cateva informatii, va rog. Am un PFA pe care doresc sa il inchid. Am depus anul trecut declaratiile necesare, insa am ... (vezi toată discuția)