Buna ziua,
In legatura cu reclamtia facuta la Cosmote in legatura cu extraoptiunea Roaming traveler: nici in sms-ul referitor la aceasta extraoptiune, nici la serviciul clienti nu era mentionat ca pe langa minutele nationale incluse in abonament se percepe o taxa la fiecare apel, nu s-au oferit informatii exacte si complete, incalcand legislatia in vigoare.
Am primit un raspuns la aceasta reclamatie, dupa 55 zile, in care precizeaza ca informatiile sunt puse la dipozitie si la serviciul clienti si pe site.
Eu am dovezi ca nu este adevarat, deoarece abia dupa reclamatia mea, au reactualizat meniul unde au adaugat pe langa informatia ce o primisem, si existenta acestei taxe, dar ei sustin ca informatia era si la momentul respectiv.Va spun sincer, nu pot sa inteleg cum pot sustine ca ei mi-au oferit informatii complete, in ciuda dovezilor!!! Am si sms-ul si inregistrare la acel moment la serviciul clienti.
Ce pot face in acest caz? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns deoarece in acest moment nu stiu ce pot face.
Va aflati intr-un cerc vicios datorat pe de o parte OG mentionat in favoarea dvs si contractului care va poarta semnatura,adica acordul de vointa liber exprimat si asumat
in aceasta situatie ce este recomandat sa fac? Dupa 'verificarile' efectuate de firma Cosmote, au ajuns la 'concluzia' ca ei puneau la dispozitie acele informatii, desi NU este asa....pe langa faptul ca au incalcat OG 27/2002 depasind termenul de 30 zile de a-mi raspunde la reclamatie...