Cresterea cheltuielilor este greu suportabila. Apar deja probleme de personal. Administratorul fiind angajat cu contract munca norma intreaga(salar minim pe economie), fie i se va reduce norma si CIM se va modifica prin restructurarea activitatii de probleme ce nu tin de persoana salariatului, fie cresc cheltuielile pe cota parte indiviza. Ingrijitorul, de asemeni este incadrat cu contract de munca, cheltuielile fiind repartizate la numarul de persoane.
Data fiind desprinderea blocului in cauza, se produce automat o schimbare in asociatia de proprietari "mama", deci o modificare de statut si acord asociere. In acest sens modificarea aceasta, conform L.230 art.8, trebuie inregistrata la Judecatorie. Rezulta ca trebuie refacute contractele cu furnizorii.
Deci este trebuie facute cheltuieli si eforturi din cauza blocului care se desprinde.
Consumul de utilitati pe blocul ce se desprinde raman aceleasi, administrarea condominiului va fi facuta separat si e clar ca nu benevol incat sa scada cheltuielile de personal.
Este foarte usor de spus "Care este supararea Dv.?", insa masurile ce trebuie luate cu personalul pe buzunarul proprietarilor acum pe timp de criza nu vin in ajutorul si folosul nimanui.
~ final discuție ~