avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 660 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Cine intocmeste actul aditional?
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Cine intocmeste actul aditional?

Contractul de Achizitii Publice (bunuri materiale si servicii) se incheie pentru perioada unui exercitiu financiar. Inainte de sfarsitul anului este nevoie de incheierea únor acte aditionale Pentru anumite Servicii si bunuri materiale indispensabile institutiei pana la aprobarea bugetului de cheltuieli. Cine Raspunde de intocmirea actului aditional pentru achizitiile Sus, avind mentionate în vedere ca acestea aprobate Trebuie Pana Sfarsitul anului financiar? Pun aceasta intrebare ca in momentul de fata, în Instituţia în îngrijirea lucrez nu se declara nimeni raspunzator, mai precis Fiecare atribuie aceasta Sarcina La fiecare si nimanui. Sunt intr-o mare dilema, nu gasesc raspuns ONU. #-o Multumesc!
Cel mai recent răspuns: gaina , utilizator 20:55, 12 Martie 2010
Cred ca va referiti la Planul privind achizitiile publice ... care se intocmeste intr-o prima faza pana sf. anului anterior pentru anul urmator , urmand ca , dupa aprobarea bugetului , acesta sa fie finalizat prin adoptarea unei hotarari in acest sens .
Actul aditional trebuie sa intruneasca aceleasi conditii de fond si forma ca si actul initial si este semnat de aceleasi parti , in principiu.
Ultima modificare: Vineri, 12 Martie 2010
Adrian Marin, Consilier juridic
Eu am inteles si inteleg, ca intocmirea actului aditional intra in raspunderea celor care au intocmit contractul de achizitii publice, cuprins in Planul anual de achizitii publice.
actul aditional se intocmeste de catre cel care a intocmit si contractul de achizitie publica(autoritatea contractanta).
Cel/cei care s-au ocupat de contractul de achizitie publica, se vor ocupa bineinteles si de actul aditional, care este un document accesoriu contractului initial.
Sa aveti grija, ca aveti voie sa incheiati un act aditional la contractul initial numai daca acesta optiune a fost trecuta in documentatia de atribuire a contractului si, bineinteles si in contract.
Actul este intocmit de personalul raspunzator de achizitii din cadrul institutiei. De asemenea actul trebuie semnat de catre reprezentantul legal al institutiei. Atentie la indeplinirea cumulativa a celor 4 conditii prevazute de art. 5 alin 3 din hg nr. 925/2006 pt. prelungirea contractelor cat si la incadrarea produselor/serviciilor in categoria celor cu caracter de regularitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acord cadru derulat prin comenzi Raluca_G Raluca_G Buna ziua, A derulat cineva un Acord cadru (cu un singur operator economic) prin comenzi (fara contracte subsecvente)? Va multumesc! (vezi toată discuția)
Program anual achizitii publice ContSters15910 ContSters15910 Buna ziua, Programul anual al achizitiilor publice cuprinde si cumpararile directe sau doar procedurile de achizitie publica prevazute de OUG nr.34/2006? ... (vezi toată discuția)
Suplimentarea valorii contractului de lucrari-ajutor laluca laluca In anul 2010 s-a incheiat un contract de lucrari pentru o cladire.Acum constructorul vine cu un act aditional de suplimentare a valorii contractului ... (vezi toată discuția)