avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Vreau sa urmez dreptul
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Vreau sa urmez dreptul

Buna ziua numele meu este Zburlea Florin am 17 ani si sunt in elev in clasa a 10 a ...si vreau sa urmez facultatea de Drept cand o-si termina studile ...Din pacate am avut nesansa de-a nu faca parte dintr-o famile instarita provin dintr-o familie modesta de la tara..Acum 2 ani nu am prins un loc la Liceu si am fost nevoit sa fac ruta S.A.M dar dupa cum cunoasteti pot iesi cu dploma de absolvire liceu si bacalaureat dar trebuie sa fac 13 clase ..Intrebarea mea este daca pot urma facultatea de drept ?? Va multumesc
Cel mai recent răspuns: ZburleaFlorin , utilizator 19:56, 15 Martie 2010
Atata vreme cat veti avea un liceu terminat si o diploma de bacalaureat,veti putea ulterior sa urmati cursurile unei facultati de Drept.
Mult succes!:)
Da, urmati 13 clase si obtineti-va diplomele.
Dupa facultatea de drept, puteti sa va alegeti o profesie juridica: procuror sau judecator ( dati examen la INM: www.inm-lex.ro ), avocat ( www.unbr.ro), grefier ( www.grefieri.ro), consilier juridic ( www.ccj.ro) si altele.
Succes!
O sa urmez 13 clase si o sa dau examenul de bacalaureat.Dar nu cred ca voi prinde un loc la Buget .Pot intra si la cu plata ? Recunosc nu m-a interesat pana acum acest lucru dar asta este visul meu.Si sunt hotarat sa ma agat si de ultima sfoara pentru a face ceva
Poti intra si la "cu plata."La inceputul fiecarui an de studiu se repartizeaza locurile in functiile de mediile obtinute in anul anterior . Deci, daca inveti bine, ai sanse sa intrii la buget din anul 2.
Totusi, daca esti abia in clasa a 10-a, inca mai ai timp sa recuperezi ce ai pierdut pana acum si sa intrii la buget. La unele facultati se da examen de admitere.