avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 288 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Elev liceu interesat de avocatura de Business
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Elev liceu interesat de avocatura de Business

Buna seara,
Sunt elev in clasa a 11-a in cadrul unuia dintre cele mai prestigioase colegii din capitala. Am decis ca este timpul sa aleg pe ce drum sa o iau,iar avocatura de business mi se pare deosebit de interesanta. Mentionez ca am rezultate scolare foarte bune,pot invata oricat este nevoie, in cazul in care stiu ca imi ajuta pe viitor. Asimilez foarte repede si consider ca pot termina facultatea de drept sef de promotie,fiind o persoana foarte serioasa. O a doua optiune ar fi terminarea unei facultati tehnice,dupa care sa ma indrept spre Management,insa sunt mai atras de avocatura.
Prin urmare intrebarea mea este:
Merita sa faca dreptul,dupa aceea sa ma specializez in Dreptul de Business,atata timp cat nu am pile sau relatii? Mentionez ca sunt o persoana foarte muncitoare si nu ma deranjeaza sa stau la servici mai mut,atata timp cat recompensele morale si financiare sunt pe masura.
Va multumesc pentru timpul acordat citirii acestui mesaj si astept,daca se poate,un raspuns.
Cu stima si respect,
Vlad
Cel mai recent răspuns: Vlad_93 , utilizator 00:18, 18 Septembrie 2010
Nu aveti nevoie de nici o pila sau relatie. Acestea sunt legende de mult apuse.
In prezent se organizeaza examen de admitere in barou (pt obtinerea calitatii de avocat stagiar) si oricine ia este primit in profesie.
La intrebarea daca merita, nu stim ce sa raspundem, de principiu merita sa fii avocat, e o meserie frumoasa si plina de satisfactii, chiar si financiare ( the sky is the limit).

De asemenea, exista si alte profesii in domeniu: judecator, procuror, grefier, consilier juridic etc.
Va hotarati pe parcursul facultatii.
Succes!