avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... exista o rezolvare?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

exista o rezolvare?

sunt institutor,am terminat colegiul de inst. Petre Andrei Iasi , am obtinut gradul definitiv in inv. in anul 2006,la educatoare,atat in anul scolar 2004-2005 cat si in anul scolar 2005-2006 am avut catedra de educatoare calificata,iar in anul scolar 2006-2007 PE ACELASI POST IN ACEEASI LOCALITATE,IN ACEEASI SCOALA AM PROFESAT CA EDUCATOARE NECALIFICATA.Ce pot face in acest caz,se poate face ceva in instanta ?Pot angaja un avocat,ma poate ajuta cineva????????
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:23, 26 Martie 2010
da, ati putea consulta un avocat pentru a discuta detaliile problemei, deoarece sunt sigur ca exista si alte aspecte care sunt mult mai relevante decat ceea ce ne-ati relatat.
nistor maya a scris:

sunt institutor,am terminat colegiul de inst. Petre Andrei Iasi , am obtinut gradul definitiv in inv. in anul 2006,la educatoare,atat in anul scolar 2004-2005 cat si in anul scolar 2005-2006 am avut catedra de educatoare calificata,iar in anul scolar 2006-2007 PE ACELASI POST IN ACEEASI LOCALITATE,IN ACEEASI SCOALA AM PROFESAT CA EDUCATOARE NECALIFICATA.Ce pot face in acest caz,se poate face ceva in instanta ?Pot angaja un avocat,ma poate ajuta cineva????????


Depinde ce solicitati in actiune ? ... cred ca termenul de prescriptie pentru a solicita ceva din urma a expirat ... a cam trecut ceva timp ..3-4 ani.:(