avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 424 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... angajare absolvent studii superioare
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

angajare absolvent studii superioare

Buna ziuaa,
am propria mea firma si doresc sa ma angajez. mentionez ca sunt absolventa de studii superioare din iulie 2009 si in prezent sunt studenta in anul 1 la masterat. nu am fost inscrisa la somaj si vreau sa stiu daca si eu pot sa sa beneficiez de indemnizatie de la stat timp de 1 an de zile daca imi fac contract pe termen nedeterminat. Va mutumesc!
Cel mai recent răspuns: MADALINA SALOMIA , Consultant fiscal 00:56, 27 Martie 2010
Da, dar mai intai trebuie sa mergeti sa va inregistrati la somaj si dupa aceea o sa primit o repartitie, in baza repartitiei o sa va faceti contractul de munca dar atentie in contract data de incepere a activitatii trebuie sa fie dupa data la care ati obtinut repartitia.
Dupa ce veti incheia si contractul de munca cu norma intreaga adica 8 ore veti merge tot la somaj in vederea incheierii unei conventii cu AJOFM pe art. 80 din lg. 76/2002.
Subventia o veti primi timp de un an in suma de 750 lei/ luna.
In vederea incheierii conventiei aveti nevoie de urmatoarele acte:
- declaratie pe propria raspundere ca la data absolvirii studiilor nu aveati raporturi de munca
- copie BI, copie diploma de absolvire, cpoie certificat de nastere
- repartitia de la AJOFM
-contractul individual de munca
Va rog sa cititi mai multe conditii care vor fii specificate in conventie pentru ca va obliga sa mentineti raporturile de munca pe o perioada de 3 ani , dar daca dupa un an va veti da demisia nu este nicio probleme, aveti grija ca raporturile de munca cu societatea sa inceteze doar in baza demisiei pentru ca altfel veti da bani inapoi.
Mult noroc si grabitiva ca nu mai aveti timp!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură