Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 5369 soluții astăzi

Conferință avocatnet.ro: Împreună cu 10 specialiști de la EY România, KMPG România, Viboal FindEx și Dobrinescu Dobrev discutăm despre: TVA în comerțul electronic, SAF-T, analiza de risc fiscal etc. Rezervă loc și participă!

Acasă Subiect: black friday 2020
Subiect: black friday 2020
ACCES GRATUIT

Probleme și nemulțumiri cu produsele cumpărate de Black Friday? Ce opțiuni au cei nemulțumiți

Persoanele care au făcut cumpărături de Black Friday ar putea să fi primit produse neconforme, produse stricate sau doar să fie nemulțumite de acestea. În acest caz, ei au mai multe opțiuni la dispoziție, pentru remedierea problemei sau pentru returnarea banilor. În primul rând, au dreptul să îi ceară vânzătorului înlocuirea produsului neconform cu unul conform (sau repararea acestuia, dacă discutăm de un produs ce nu funcționează corespunzător). De asemenea, dacă produsele cumpărate au fost comandate online, ele pot fi returnate legal, într-un termen de două săptămâni, fără ca cel care returnează produsul să trebuiască să dea explicații. Citește articolul

ACCES PREMIUM

Ce autorități îi pot verifica pe comercianții cu activitate de Black Friday și pentru ce chestiuni

Alexandros Bakos în Aspecte juridice
Redactor, avocatnet.ro
13 Noiembrie 2020 | 0 | 885

După ce Administrația Fiscală (ANAF) a anunțat că direcția Antifraudă va monitoriza tranzacțiile de Black Friday, pentru a vedea dacă firmele respectă normele fiscale cu ocazia vânzărilor pe care le fac în această perioadă, este important de scos în evidență că și alte autorități verifică sau pot verifica activitatea comercianților, desfășurată în această perioadă. De la verificarea respectării obligațiilor față de consumator, la supravegherea felului cum sunt respectate obligațiile de muncă, diverse autorități pot cenzura aspecte ce țin de activitatea celor ce vând de Black Friday. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2020: Opt mituri demontate despre cumpărăturile făcute în această perioadă și drepturile consumatorilor

În luna noiembrie a fiecărui an are loc Black Friday, eveniment ce aduce reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. De-a lungul timpului, evenimentul a suscitat mult interes atât pentru cumpărători, cât și pentru comercianți, în legătură cu achizițiile făcute în această perioadă apărând și o serie de mituri, pe care le demontăm în acest articol. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Black Friday 2020: Ai probleme cu comercianții în această perioadă? Iată ce-i de făcut

Mai ales în perioadele în care volumul de mărfuri vândute crește, așa cum sunt perioadele cu reduceri de preț, inclusiv de Black Friday, clienții pot avea diverse neînțelegeri cu comercianții. În aceste situații, dacă vânzătorul nu rezolvă situația apărută, cumpărătorul se poate adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), putând depune la această autoritate o reclamație online. Citește articolul

ACCES GRATUIT

UPDATE Black Friday 2020: Sfaturile ANPC privind vânzările la preț redus și cumpărăturile online

Perioada în care comercianții din țara noastră aplică cele mai mari reduceri de preț din an a început, dar cele mai multe magazine online vor avea promoții spre sfârșitul lunii. Astfel, în contextul în care Black Friday se apropie cu pași rapizi, iar în acest an, pe fondul epidemiei de coronavirus, a crescut numărul tranzacțiilor online, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) face câteva recomandări cu privire la vânzările cu preț redus din această perioadă și la cumpărăturile pe internet. Citește articolul