Dacă se putea demonstra legătura de cauzalitate între prejudiciul adus sănătății unei persoane și gradul de poluare a aerului datorat neîndeplinirii de către stat a obligațiilor asumate la nivel european, atunci statul ar putea fi obligat să achite despăgubiri persoanei respective, consideră unul dintre avocații generali ai Curții de Justiție a Uniunii Europene (CJUE). Citește articolul
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Avocatnet.ro şi Digi24.ro vă prezintă cele mai importante ştiri ale dimineţii. Citește articolul
Firmele a căror activitate poluează olfactiv vor fi obligate în curând să-și întocmească un plan de gestionare a disconfortului olfactiv. Obligația a fost introdusă astă-vară prin lege, dar abia luni a apărut în dezbatere proiectul de hotărâre care prevede ce va trebui să conțină efectiv acel plan. Citește articolul
Legea mirosurilor, care se va aplica de joi, va aduce obligații suplimentare pentru firmele cu activități care "deranjează olfactiv" - obligația expresă de a avea sisteme proprii de monitorizare a disconfortului olfactiv, precum și deținerea și respectarea unui plan de măsuri ce vizează reducerea acestui disconfort. Pentru nerespectarea acestor obligații sunt prevăzute amenzi care ajung până la 100.000 de lei, existând și riscul închiderii activității. Totuși, Guvernul trebuie să vină curând cu o hotărâre prin care să completeze cadrul legal, altfel noile obligații nu se pot aplica. Citește articolul
Poluarea din București și din marile orașe ale țării a atins un nivel excesiv în ultimele zile. De la mic la mare, aerul poluat ne îmbolnăvește plămânii, inima și ne îmbătrânește înainte de vreme. Pentru copii, efectul asupra plămânilor este devastator. Citește articolul
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
avocatnet.ro și Digi24.ro vă prezintă cele mai importante știri ale dimineții. Citește articolul
Românii au înmatriculat în ultimul trimestru din 2018 cu 10 la sută mai puţine maşini faţă de 2017. A scăzut uşor importul de vehicule la mâna a doua, iar vânzarea de autoturisme noi are încă o creştere mică. Citește articolul
Car Sharing-ul, pe româneşte, o singură maşină pentru mai persoane are mare succes în vestul Europei, dar nu şi aici. Citește articolul