De cate ori nu ne-am dus mai devreme la aeroport pentru a evita cozile interminabile de la ghiseele de check-in? Din martie insa, totul va fi mai simplu si mai rapid, pentru ca TAROM va pune la dispozitie aplicatia "check-in la kiosk", care va permite pasagerilor sa-si efectueze singuri formalitatile de check-in si chiar sa-si aleaga locul din avion.
Sinteza zilei: 10 de azi avocatnet.ro îți aduce gratuit, zilnic, în căsuța ta de email, un newsletter, ca tu să fii mereu la curent cu cele mai importante noutăți, știri și analize de context.
Potrivit unui comunicat de presa publicat de TAROM, aplicatia de "check-in la kiosk" va fi valabila pentru zborurile interne si internationale operate de TAROM cu plecare din Aeroportul International Henri Coanda si va fi disponibila incepand cu luna martie.
Prin implementarea serviciu de check-in online, se va realiza o afluenta constanta a pasagerilor catre portile de imbarcare si se va reduce timpul de asteptare in fata ghiseelor de inregistrare (check-in clasic), se mai precizeaza in comunicat.
"Aplicatia check-in la kiosk ofera posibilitatea pasagerilor TAROM sa-si efectueze singuri formalitatile de inregistrare pe zbor (check-in). Aceasta aplicatie va fi prima de acest tip dezvoltata in limba romana si va fi disponibila si in alte 14 limbi de circulatie internationala", spun reprezentantii TAROM.
Ce inseamna "check-in la kiosk"?
"Pasagerii vor avea posibilitatea sa isi aleaga singuri locuri in avion, pe baza biletului electronic, a cartii de identitate sau a pasaportului. In premiera, identificarea si inregistrarea se va putea efectua in baza cartii de identitate romanesti", se arata in comunicatul de presa al TAROM.
Potrivit sursei citate, dupa ce au finalizat formalitatile de check-in la kiosk, pasagerii au posibilitatea de a tipari cartea de imbarcare si, daca nu au bagaj pentru cala, pot merge direct la poarta de imbarcare. Pasagerii care au bagaj pentru cala vor trebui doar sa se prezinte la ghiseele TAROM "Baggage Drop-Off" din aeroport, pentru a preda bagajul de cala.
"Fiind intr-un continuu proces de imbunatatire a serviciilor, dorim ca prin aplicatia check-in la kiosk sa oferim pasagerilor TAROM un plus de confort. Consideram ca aceasta facilitate va simplifica operatiunile de imbarcare la aeroport pentru pasagerii TAROM care se vor bucura de singurul serviciu de acest tip in limba romana si alte 14 limbi printre care amintim engleza, franceza, spaniola, italiana, olandeza, rusa" a declarat Viorel Vladoiu, Director Operatiuni Sol TAROM.
Potrivit TAROM, aplicatia de check-in pe Internet va reprezenta si pe viitor cea mai comoda metoda de inregistrare. Serviciul de check-in online este disponibil pentru toti pasagerii TAROM care se afla in posesia unui bilet electronic valid, pe unul din zborurile operate de avioanele companiei sau pe cele realizate in cooperare cu liniile aeriene partenere - AIR FRANCE, KLM si AIR EUROPA si operate cu aeronavele acestora, asa cum este prezentat pe site-ul TAROM.
Context articol:
--
Acest material este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale, conform termenilor și condițiilor de furnizare a serviciilor avocatnet.ro. Conform legislației în vigoare, este strict interzisă copierea, reproducerea, redistribuirea, republicarea sau orice altă formă de reutilizare a acestui conținut, integral sau parțial, fără consimțământul scris al avocatnet.ro. Nerespectarea acestor prevederi poate atrage răspunderea civilă, contravențională sau penală.
Comentarii articol (2)