Departament: Administrativ și Imobiliare (Facilities)
Solutii mai bune pentru consumatori
Acest departament gestionează clădirile și consumul de utilități al companiei, fiind interesat de soluții și măsuri care pot ajuta la monitorizarea eficientă și la reducerea costurilor cu energia.
Tarile din UE trebuie sa faca eforturi pentru a aplica in totalitate normele UE in materie de energie, astfel incat potentialul pietei sa fie valorificat pe deplin, in avantajul consumatorilor, informeaza Comisia Europeana. Citește articolul
Firmele, obligate sa efectueze operatiuni de dezinsectie si deratizare periodic. Amenzile pot ajunge si la 8000 de lei
Acest departament este responsabil direct cu întreținerea și gestionarea clădirilor și spațiilor firmei, iar operațiunile DDD sunt o parte importantă a acestei activități pentru a asigura un mediu optim.
30 Noiembrie 2012 | 43 | 44192 | Timp de citire: 3 min.
Orice angajator din Romania, fie ca este persoana fizica sau juridica, este obligat sa efectueze o data la cateva luni operatiuni de dezinfectie, dezinsectie si deratizare (DDD) in spatiul in care isi desfasoara activitatea. Reglementarile nu sunt, insa, foarte clare in aceasta privinta, fiind dispersate in mai multe acte normative, dar un lucru este sigur: cei care nu se achita de aceasta obligatie risca amenzi de pana la 8.000 de lei. Citește articolul
Care este programul bancilor in perioada 30 noiembrie - 1 decembrie?
Departamentul se ocupă de plățile administrative recurente (chirii, utilități, servicii) și trebuie să știe orarul băncilor pentru a se asigura că toate facturile sunt achitate la timp, fără întreruperi în serviciile companiei.
Majoritatea institutiilor bancare sunt inchise vineri, 30 noiembrie, si sambata, 1 decembrie. Exceptie fac insa unele agentii din centrele comerciale, care au un program special. Incepand de luni, 3 decembrie, bancile isi vor relua activitatea. Citește articolul
Despre tipul si locul arbitrajului
Acest departament gestionează numeroase contracte (chirii, servicii, construcții). Informațiile despre arbitraj le sunt utile pentru a negocia clauze avantajoase și a înțelege cum pot fi rezolvate eficient și economic eventualele dispute legate de aceste contracte.
Asa cum ne-am propus de la inceputul acestei sectiuni, incercam o aprofundare a subiectelor privind arbitrajul, dupa ce am delimitat in prealabil arbitrajul de alte forme de solutionare alternativa a disputelor. Cateva intrebari se pot formula pentru a incepe discutia cu privire la tipul si locul arbitrajului, si anume ce inseamna arbitrajul, cum alegem arbitrajul, care sunt consecințele si importanta alegerii tipului si locului arbitrajului. Citește articolul
UPDATE Monitorul Oficial, Partea I, nr. 797, 798, 799 si 800 - 28 noiembrie 2012
Articolul conține hotărâri privind modificarea inventarului de bunuri din domeniul public, trecerea unei construcții în domeniul privat, precum și decizii de desființare și reorganizare a unor spitale. Aceste informații sunt relevante pentru departamentul Administrativ și Facilities, care se ocupă de gestionarea proprietăților, spațiilor și infrastructurii companiei, oferind un context despre modul în care sunt administrate activele la nivel național.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 797, 798, 799 si 800, din 28 noiembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul
UPDATE Monitorul Oficial, Partea I, nr. 795 si 796, din 27 noiembrie 2012
Aprobările sanitare și de mediu pentru clădiri și operațiuni, precum și informațiile despre înființarea parcurilor industriale, sunt vitale pentru gestionarea proprietăților firmei, obținerea permiselor de funcționare și planificarea investițiilor în proprietăți.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 795 si 796, din 27 noiembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul
OUG nr. 71/2012 - desemnarea Ministerului Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizata
Acest departament ar fi interesat de modul în care se achiziționează combustibilii, lubrifianții pentru mașini și anumite servicii sau echipamente necesare pentru buna funcționare a unităților.
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 71/2012 privind desemnarea Ministerului Sanatatii ca unitate de achizitii publice centralizata a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 794, din 26 noiembrie 2012. Citește articolul
Deficitul bugetar a fost de 1,19% din PIB in primele zece luni ale anului
Pentru a fi la curent cu evoluția taxelor pe proprietate la nivel local, care influențează costurile de administrare și întreținere a sediilor sau a altor proprietăți ale companiei.
Executia bugetului general consolidat dupa primele zece luni s-a incheiat cu un deficit de 7,2 miliarde de lei, respectiv 1,19% din PIB. Deficitul bugetar ramane aproape neschimbat comparativ cu primele 9 luni ale anului, la finalul lunii septembrie acesta fiind de 1,18% din PIB. Anul trecut, la 31 octombrie, deficitul bugetar era de 2,3% din PIB, cu 6,1 miliarde de lei mai mare decat in primele zece luni din 2012. Citește articolul
Xerox angajeaza la Iasi 500 de oameni pana la finalul lui 2013
Înființarea unui nou centru de servicii, care va găzdui sute de angajați, implică gestionarea spațiilor de birouri, a utilităților și a tuturor aspectelor legate de buna funcționare administrativă a clădirii.
Xerox Romania, filiala unuia dintre cei mai mari producatori de copiatoare, imprimante si multifunctionale la nivel mondial, a deschis un centru de servicii de externalizare a operatiunilor de IT si a proceselor de business la Iasi, compania urmand sa angajeze 500 de oameni pana la finalul lui 2013. Citește articolul
UPDATE Monitorul Oficial nr. 791, 792, 793 si 794 – 26 noiembrie 2012
Este interesat de reglementările privind serviciile comunitare de utilități publice (apă, canalizare), de gestionarea bunurilor din domeniul public și de normele privind transportul public urban care pot afecta locațiile și accesul la facilități.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 791, 792, 793 si 794, din 26 noiembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul










