Orice modificare adusă taxelor sau introducerea unei taxe noi pe tranzacțiile financiare influențează direct modul în care compania își va calcula taxele, va gestiona banii și va planifica bugetele.
Volumul colectat in Romania din taxa pe tranzactiile financiare nu va fi unul semnificativ, insa tara noastra a fost nevoita sa accepte acesta masura pentru a nu face nota discordanta cu celelalte state europene, crede presedintele societatii de brokeraj, Certinvest Eugen Voicu. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil pentru calculul și plata contribuțiilor sociale, precum și pentru gestionarea tuturor interacțiunilor cu autoritățile fiscale, cum ar fi ANAF. Articolul le oferă informații precise despre formularele și procedurile necesare pentru a întrerupe plata unor contribuții sociale.
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1714/2012 pentru aprobarea procedurii de incetare a obligatiei de plata a contributiei de asigurari sociale, precum si a unor formulare a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 798, din 28 noiembrie 2012. Citește articolul
Acest departament trebuie să știe exact cum este clasificată compania de către autoritățile fiscale (dacă este considerată contribuabil mediu) și care sunt regulile specifice pe care trebuie să le urmeze atunci când colaborează cu fisc-ul, pentru a gestiona corect taxele și contabilitatea.
Ordinul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1822/2012 pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2.731/2010 privind organizarea activitatii de administrare a contribuabililor mijlocii la administratiile finantelor publice pentru contribuabilii mijlocii din cadrul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 809, din 3 decembrie 2012. Citește articolul
Departamentul financiar ar putea fi interesat de modul în care statul gestionează plăți restante de sume mari și alocările bugetare, ca o reflecție a mediului economic general.
Aproape 5.500 de revolutionari isi vor primi, pana la finalul anului, indemnizatiile restante, anunta Casa Nationala de Pensii Publice pe site-ul propriu. Suma totala de plata se ridica la 160 milioane lei. Citește articolul
Ajută la gestionarea și automatizarea plăților recurente ale companiei, cum ar fi facturile sau abonamentele, asigurând o evidență financiară precisă și eficientă.
PayU Romania a anuntat introducerea a trei noi produse in portofoliul propriu de solutii de plata online: Pay on Time care permite automatizarea celor mai frecvente plati online, Pay by Click care ofera cumparatorilor online posibilitatea de a plati cu un singur click si Mobile Payments care ofera o interfata de plata optimizata pentru dispozitive mobile, indiferent daca site-ul magazinului online are versiune pentru telefoane mobile/tablete sau nu. Citește articolul
Informațiile despre corupție sunt importante pentru a înțelege riscurile financiare, cum ar fi plățile nejustificate sau riscurile fiscale care pot apărea din practici incorecte.
Romania este in continuare perceputa drept una din cele mai corupte tari din Europa, ea fiind depasita totusi, din acest punct de vedere, de Italia, Bulgaria si tarile din Balcani, precum si de tari precum Belarus, Moldova, Rusia si Ucraina. Citește articolul
Acest departament este direct responsabil cu gestionarea taxelor companiei (TVA) și este interesat de decizia Curții, deoarece aceasta influențează sumele de bani pe care compania le plătește, le deduce sau le poate recupera de la stat.
Taxa pe valoarea adaugata aferenta demolarii unor constructii vechi poate fi recuperata, dupa ce o companie romaneasca a obtinut la Curtea Europeana de Justitie o decizie in acest sens castigand un proces in fata ANAF, informeaza compania Deloitte intr-un comunicat de presa remis redactiei. Citește articolul
Articolul discută direct despre TVA, baza de calcul a taxelor și dreptul de a recupera TVA, aspecte esențiale pentru acest departament. Ei trebuie să înțeleagă aceste clarificări pentru a calcula corect taxele, a ține evidența financiară și a planifica bugetul firmei.
Echipa de litigii fiscale a societatii de avocati Zamfirescu Racoti Predoiu (ZRP) a formulat o cerere adresata Curtii de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) pentru pronuntarea unei hotarari preliminare in legatura cu interpretarea dispozitiilor legale interne privind plata taxei pe valoare adaugata (TVA) de catre persoane fizice asimilate persoanelor impozabile, informeaza societatea de avocatura intr-un comunicat remis redactiei. Acest demers a fost efectuat in vederea solutionarii unei cauze aflate pe rolul Curtii de Apel Alba Iulia. Citește articolul
Știrile despre dificultățile bugetare ale statului, posibile taxe noi (precum cea pe tranzacții financiare) și creșterea prețurilor la energie influențează direct planificarea financiară și bugetul companiei, dar și obligațiile fiscale.
AvocatNet.ro va prezinta principalele subiecte dezbatute astazi de presa: Citește articolul
Acest departament monitorizează toate actele normative care pot influența bugetul companiei, cheltuielile cu personalul sau obligațiile fiscale și financiare, cum ar fi deciziile despre echilibrul bugetar sau bugetul Trezoreriei Statului.
In Monitorul Oficial, Partea I, nr. 811, 812 si 813 din 4 decembrie 2012 au fost publicate: Citește articolul