avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 706 soluții astăzi
Forum Activitate adina26red

Activitate adina26red

Doresc sa donez un apartament si as dori sa stiu ce tarife(macar aproximative) se percep la Notariat pentru a efectua aceasta operatiune.Multumiri anticipate celei/celui care ma poate lamuri.
Momentan sunt pensionata medical-nerevizuibil, as dori sa stiu, cand pot depune dosarul pentru limita de varsta.Sunt nascuta in febr.1955 si am 16 ani vechime in munca si 17 ca pensionar medical.Multumiri anticipate celui/celor care imi va/vor raspunde.
DORESC SA-MI SPUNA CINEVA(CARE SE PRICEPE), DACA AM DREPTUL LA PENSIONARE ANTICIPATA, LA 56 DE ANI SI 36 DE ANI VECHIME.MULTUMIRI ANTICIPATE PENTRU RASPUNS.
Tribunalul Bucuresti, Sectia a VIII a civila-conflicte de munca si asigurari sociale.Multumesc anticipat pt. raspuns.
Doresc sa-mi fie eliberata o hotarare ramasa definitiva si irevocabila, pentru care trebuie sa platesc o taxa judiciara.As dori sa-mi raspunda cineva care se pricepe, sau a trecut printr-o astfel de situatie, daca se poate plati la posta ac. taxa sau este obligatoriu la sectia financiara?
Răspuns la discuția DONATIE CASA
Sotul meu este decedat, nu am copii dar nepotul meu mai are o sora.Este vreo problema?
Discuție DONATIE CASA
Pot sa donez casa unui nepot, cu conditia sa locuiesc in ea pana la moarte?Poate fii atacat acest act de donatie, daca am un frate, care ar putea mosteni aceasta casa la moartea mea?Multumiri anticipate pt. raspuns
Răspuns la discuția Hotarare judecatoreasca
Instanta a luat in vedere adeverintele, casa de pensii a luat in calcul doar sumele din cartea de munca, tocmai acesta a fost motivul pt. care m-am adresat instantei si am castigat.Ceeace nu inteleg este de ce plata ceruta de instanta retroactiv se refera doar din data de 18/05/2006(asa scrie in hotarare) si nu s-a luat in calcul data cand am fost pensionata, respectiv 21/07/1994.Multumesc pentru raspunsuri.