avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 189 soluții astăzi
Forum Activitate inspectorhr

Activitate inspectorhr

Răspuns la discuția litigii de munca
Astept in continuare o recomandare ,chiar nu este nimeni care are experienta in subiectul deschis de mine anterior?
Multumesc.
Buna ziua,imi poate recomanda cineva un avocat care a avut sau a reprezentat dosare litigii de munca cu ""acea companie petroliera romaneasca""?
Daca da,va rog frumos sa ma sunati urgent 0720.743.090..
Multumesc.
Răspuns la discuția 3% sau 16% sau platitor de tva?
STIMATE DOMN,VA MULTUMESC PENTRU COSNULTANTA SI ATENTA DVS.PE CARE MI-ATI ACORDAT-O.
Va rog sa ma sunati ,deoarece am o propunere ferma si concreta pentru dvs.
Cu apreciere si stima,
Dragos M.

Răspuns la discuția 3% sau 16% sau platitor de tva?
Societatea a fost infiintata acum cateva zile .
Am inteles,deoarece motivul principal il constituie codul caen principal ,acum e limpede.
Ma gandeam ca exista o alta portita legala,insa am recomandat deja sa schimbe codul principal de activitate sau sa se inscrie la ANAF cu declaratie de mentiune platitor impozit pe profit 16%.

Va apreciez si va multumesc stimate domn.
Toata stima.
Răspuns la discuția 3% sau 16% sau platitor de tva?
Desii codul principal de activitate este cod caen 7022, REPET,vom desfasura NUMAI activitati de prestari servicii resurse umane.
Sa inteleg ca LEGAL nu pot alege sa platesc 3% impozit pe venit deoarece motivul este ca societatea are principala activitate de consultanta management in afaceri?
....existand aceste conditii deja mai sus,cu toate acestea,daca prestam doar activitati de prestari servicii resurse umane,in continuare sa inteleg ca NU E LEGAL sa alegem sa platim 3% ?

Va rog explicati cat mai detailat .
Multumesc.
O societate ,desii avand principala activitate codul caen 7022-consultanta si management in afaceri ,doreste sa fie platitoare de 3% impozit pe venit si neplatitoare de TVA.,deoarece va presta numai servicii de resurse umane.
Este legal acest lucru?
Daca DA,atunci care sunt conditiile ce trebuiesc indeplinite pentru a respecta incadrarea si functionarea legala?
Mentionez ca societatea are activitati secundare de prestari servicii resurse umane(salarizare,recrutare si administrare dar nu oferim consultanta si management in afaceri!!!) si vom semna NUMAI contracte de prestari servicii.
Răspuns la discuția utilizare casa de marcat
...just este si ce a completat colegul ALEXZUZU....nu am inteles un raspuns obiectiv ci cred ca trebuie sa il deduc eu!
Mentionez ca prestari servicii pentru persoanele fizice ;
-prestari servicii redactare documente/cereri pentru/ catre ANAF,si alte institutii ca ENEL,APA NOVA,DISTRIGAZ,etc., ce regula se aplica?...factura proforma si trimit clientul sa plateasca la banca sau sunt obligat sa ii dau bon fiscal?
...apropo,in ultimele zile au scumpit toti pretul la casele de marcat .
O societate comerciala cu obiectul principal de activitate cod caen 7022-activitati de consultanta si management in afaceri este obligata sa emita bon fiscal persoanelor fizice?
Daca nu ,de ce si care sunt exceptiile?
Multumesc.
Răspuns la discuția modificari societate
Buna dimineata,
pana aici am inteles.
Dar cat costa taxa de registru si taxa pt.publicare in monitorul oficial ?
Pentru care dintre urmatoarele documente voi fi taxat,adica pentru care anume trebuie sa platesc si cat costa fiecare in parte:

-Hotarare AGA privind cesionarea partilor sociale si schimbarea sediului social
- contract de cesiune parti sociale
- contract de inchiriere/comodat sau act de proprietate, dupa caz, pentru noul sediu
- extras CF pt. noul sediu
- statut societate actualizat(ce inseamna actualizat?si se plateste si pentru acest document si cat?)
- cereri tip completate ONRC(care anume?cat platim pentru fiecare?)

Am citit informatiile de pe site-ul ONRC,dar sunt incomplete .

Va multumesc.
]Doresc sa stiu urmatoarele:
1-cat costa si ce documente imi trebuiesc pentru cesionarea partilor sociale la un SRL,unde dintre cei doi asociati existenti va ramane doar unul singur dintre cei doi initial;
2- cat costa si ce documente imi trebuiesc pentru modificarea sediului social al firmei, care este din Bucuresti si va fi tot in Bucuresti;
3-doresc sa adaug ,nu stiu daca este corecta exprimarea sau limbajul- inca 2 coduri caen,adica sa extind activitatea cu un cod pentru aparat de cafea si un cod pentru plata facturilor,deoarece nu sunt existente momentan.
4-unde gasesc o lista cu toate preturile, de la prestarile servicii ONRC-exemplu: -ma intereseaza sa stiu cat costa taxa de registru si taxa de publicare in monitorul oficial.
In Romania,birocratia ne omoara,aici insa sper sa aflu aceste lucruri care sunt de interes comun.
Multumesc .