avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 678 soluții astăzi
Forum Activitate catalina-elena

Activitate catalina-elena

Buna ziua,

As vrea sa merg in Ucraina cu masina tatalui meu,deoarece nu am masina personala.Am inteles ca trebuie sa ai masina personala pentru a putea trece granita.Trebuie sa faca tatal meu o procura?Trebuie si tradusa?In ce limba trebuie tradusa?


Va multumesc!
Discuție Plata pausal
Buna ziua,

Nu am fost acasa in luna februarie,si nu am putut duce indexurile repartitoarelor de la caldura,nici ale apometrelor.Am avut ieri surpriza,sa vad ca doamna de la asociatie mi-a trecut pausal la caldura si am de platit DOAR caldura 460 lei:|,total pe februarie am 600 de lei.Specific ca eu nu am dar drumul la caldura iarna aceasta,decat vreo 2zile in dormitor si atunci era la 2,caldura sa fac economie,pentru ca sunt studenta si nu stau asa bine cu banii,deci am stat mai mult in frig.As vrea sa stiu ce pot face in acest caz?Sunt dispusa sa merg pana in panzele albe,pentru ca aceasta doamna in fiecare luna incarca facturile si gaseste tot felul de sume pentru platit,nu stiu de unde le scoate,cum nici acum nu stiu de unde a scos aceasta suma colosala:|.Acum chiar a intrecut orice limita.Stau intr-un apartament al matusii mele,si proabil a zis ca sunt vreo proasta si are de unde scoate bani.Va rog sa ma ajutati sa gasesc o solutie,in acest caz.Va multumesc foarte mult.:(
Răspuns la discuția Ajutor pentru caldura
Da,probabil ca asta vor...o sa vorbesc azi cu matusa mea,poate mergem sa faca declaratie daca asa au cerut..Dar mi-e ca dau si bani la notar,duc declaratie si nici nu o sa primesc subventie:|.Cat ajunge o astfel de declaratie de facut la notar?

Multumesc!
Răspuns la discuția Ajutor pentru caldura
Buna ziua,