avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Ajutor pentru caldura
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Ajutor pentru caldura

Buna ziua,

Daca sunt studenta,am viza de flotant beneficiez de subventie la caldura?Mentionez ca stau in apartamentul unei matuse,singura si fiind matusa nu platesc chirie,nici nu am contract cu ea.Platesc doar cheluielile lunare,asa ne-am inteles.

Multumesc
Cel mai recent răspuns: catalina-elena , utilizator 10:10, 22 Noiembrie 2010
Cereti formularul de Declaratie pe proprie raspundere, atasati adeverinta de venit, probabil bursa, copie de pe CI ca sa se vada ca locuiti acolo....si o sa vedeti daca vi se acorda acest ajutor.

Conditiile de acordare, anul acesta, s-au inasprit si fiecare primarie citeste in cheie proprie conditiile puse de guvern.

Incercati si o sa vedeti!
Declaratia despre care mi-ati spus sa o faca matusa mea ca e de acord sa iau eu subventia si ca stau singura,o scrie asa pe proprie raspundere?sau trebuie sa mearga la un notar sau stiu eu unde?

Multumesc
Declaratia pe proprie raspundere nu se da la notar, ci administratorul asociatiei dv. le strange pe toate- daca el se ocupa de aceasta-, fie la furnizor direct, fie la primarie direct.
Buna ziua,

M-au sunat dimineata de la Primarie sa-mi spuna ca am dosarul incomplet si ca imi trebuie declaratia pe proprie raspundere a matusii facuta la notar,nu asa cum am facut eu o declaratie scrisa acasa.Mi-au spus sa o duc pana maine cel tarziu.Aici mi s-a spus ca nu se face la notar acea declaratie.


Multumesc
Iata ce prevede OU 5/2003 privind ajutoarele pentru caldura"
Art. 10. - (1) Ajutorul pentru încălzirea locuinţei se acordă familiilor, respectiv persoanelor singure, numai pentru locuinţa de domiciliu sau, după caz, de reşedinţă a acestora.