avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 484 soluții astăzi
Forum Activitate nicol1970

Activitate nicol1970

am terminat anul trecut facultatea de administratie publica si am solicitat incadrarea mea corespunzatoare conform studiilor superioare deoarece pana acum am fost incadrata ca referent de specialitate, clasa II, grad superior, treapta 1, gradatia 5, clasa de salarizare de baza 35 si clasa de salarizare corespunzatoare transelor de vechime 44( am 23 ani vechime) si am fost instiintata ca incadrarea mea va fi de inspector asistent treapta 3 ( clasa de baza 27) . E normal sa fiu incadrata asa de prost chiar daca legea momentan nu permite scaderea salariului dar in grila de salarizare la cei cu studii superioare va trebui sa promovez 2 clase ( in 6 ani) pentru a ajunge la salariul de baza pe care il am in prezent? Exista o alta posibilitate de incadrare a mea pentru a nu pierde la salariu? ( tinand cont ca exista o diferenta destul de mare si intre coeficientii de ierarhizare intre cele doua clase?
daca sunt functionar public intr-o primarie si sunt incadrata ca referent de specialitate intr-un anumit birou , poate conducerea unitatii sa ma mute ( sau delege) la alt birou in cadrul aceleiasi institutii pe un post superior - inspector, mai ales ca eu nu doresc acest lucru?
Studiile mele sunt pentru biroul in care lucrez in prezent si nu am nimic comun cu activitatea biroului in care urmeaza sa ma mute.
Sunt absolventa a Universitatii Spiru Haret, Facultatea se Stiinte Juridice si Administrative, specializarea Administratie Publica, forma de invatamant FR, durata studiilor 3 ani, 180 credite transferabile ( ECTS), promotia 2010, am sustinut si examenul de licenta in iunie 2010 si am o mare problema:
sunt angajata ca functionar public la o primarie iar dupa absolvire am solicitat transformarea postului in care sunt incadrata si nu se stie daca aceste studii sunt studii de lunga durata (SSDL) sau sunt studii de scurta durata (SSD).