avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 597 soluții astăzi
Forum Activitate AniOevet

Activitate AniOevet

Buna ziua,

sunt licentiata in drept din 2011 insa de aprox 4 ani lucrez ca functionar administrativ in sistemul privat (angajata).
As vrea sa fac ceva cu viata mea asa ca m-am hotarat sa ma inscriu in Colegiul Juristilor din Romania, am inteles ca prima oara trebuie sa merg si sa depun actele apoi perioada de stagiu dureaza 2 ani, am urmatoarele intrebari:

- indrumatorul trebuie sa mi-l aleg singura sau se poate face o repartizare?
- pe perioada stagiului de 2 ani se poate sa fiu platita de catre indrumator?
- in aceasta perioada de 2 ani trebuie sa platesc taxe catre stat?
- am vazut ca pentru examenul din anul 2016 a fost postata materia, acea materie este valabila pentru toate examenele sau se schimba de la an la an?
- pentru admiterea in Barou, din experienta, este mai multa materie de invatat sau este aceasi?

Va multumesc mult si daca mai aveti orice alta informatie necesara m-as bucura sa mi-o impartasiti.
Buna seara,

va multumesc pentru sfaturi si o sa incerc sa tin cont de ele.

Nu vreau sa ma justific de ce am ales sa contorizez zilele si sa respect strict hotararea dar vreau sa precizez ca nici tatal nu si-a exprimat dorinta de a petrece mai mult timp cu fetita
Pe langa acest fapt consider ca am toate motivele (nescrise aici si care tin strict de copil) pentru a contoriza zilele dar cu toate acestea imi doresc ca fetita mea sa stie ca are doi parinti si ca singura diferenta intre ea si alti copilasi este doar ca mami si tati nu locuiesc in aceasi casa

Toate cele bune si apreciez fiecare lucru scris de dvs.

Va multumesc, ma asteptam sa fiu condamnata pentru faptul ca imi caut o portita in care sa nu o las pe cea mica o zi in plus la tatal ei