avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 688 soluții astăzi
Forum Activitate kgkg

Activitate kgkg

se mai da spor pentru membrii comisiei locale de fond funciar?
eu ma incadrez la minim 2350
Conform diplomei sunt inginer diplomat, profil constructii,profil Imbunatatiri funciare si dezvoltare rurala, iar din anul 2000 sunt functionar public superior in cadrul Biroului Cadastru din cadrul unei unitati administrative teritoriale. Intrebarea este la ce salariu minim pe economie ma incadrez...2080 sau 2350 lei?
Va rog sa mi spuneti si mie cine intocmeste doasrele de despagubiri intocmite in baza legilor fondului funciar. Multumesc
In baza unei sentinte definitive admite cererea reclamantului Sindicatul Independent Functionari Publici , in numele si pentru salariati functionari publici si obliga parata ( Primaria ) la plata catre reclamanti a diferentelor salariale pentru perioada 01.05.2015 - 01.08.2016 cu respectarea Legii 71 / 2015, sume ce urmeaza a fi actualizate cu indicele de inflatie si dobanda legala. Primaria ne ocorda aceste sume in transe pe durata de 5 ani. Exista vreo posibilitate legala de a primii aceste sume mult mai repede si nu in cinci ani?
la taierea unor arbori dintr un parc situat in intravilanul localitatii - domeniul public, spatiu verde, pe langa avizul protectie mediului este necesar si marcarea lor de catre ocolul silvic?
In baza legii nr. 18 / 1991 tatal meu in urma solicitarii a fost validat pe anexa nr. 15 cu suprafata de 5000 mp vegetatie forestiera, acum in anul 2014 mi se aduce mie la cunostinta ( tatal meu fiind decedat actualmente)ca o sa invalideze pozituia din anexa nr, 15 in care tatal meu era validat cu aceasta suprafata, pe motiv ca in urma verificarilor In Borderoul agricol al populatiei din anul 1948 - 1951, tatal meu nu figureaza inscris. E posibil asa ce3va?