avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Activitate Frezia84

Activitate Frezia84

este vorba de activitati de xerox, papetarie, printari...
Buna ziua,
Ca urmare a inchiderii punctului de lucru unde se desfasura activitatea unei societati si schimbarea sediului social unde se va desfasura activitatea societatii, trebuie sa defiscalizam casa de marcat iar ulterior fiscalizata conform noii adrese a sediului social.
Intrebarea este: din momentul predarii memoriei casei de marcat (aferenta defiscalizatii casei de marcat) si refiscalizarii acesteia (conform noii adrese) nu se mai poate desfasura activitate legal, tine cumva evidenta activitatii in contabilitate?!
Se pare ca pentru radierea unui pfa este suficienta rezolutia de radiere de la registru, nu este necesara interventia instantelor de judecata.
La anaf trebuie mers ulterior pentru inchiderea situatiei la aceasta institutie, cu documentele de la registru.
Am gasit la o cautare in google o rezolutie de dizolvare a unui pfa dar pentru acel pfa am primit in continuare decizii de impunere de la anaf. Mai exista acel pfa in aceste conditii? care este procedura de radiere a uni pfa? se judeca si la instantele de judecata sau se decide doar de catre registru?
Va multumesc.
Buna ziua,

Este necesara obtinerea unei autorizatiii de la Primarie in cazul in care se vrea deschiderea unui Bufet (deci a unui punct de lucru) in incinta unei cladiri de birouri, proprietatea unui particular?
Vor fi servite produse ambalate, insa si ceai, cafea si prajiturele la vrac (acestea din urma vor fi cumparate de la un producator.
Este posibil sa fie puse si mese la care sa se serveasca produsele.

Ca o intrebare secundara: ce autorizatii mai sunt necesare dupa deschiderea punctului de lucru si autorizarea activitatii prin depunerea acelei declaratii ca sunt intrunite conditiile privind conditiile de mediu, pompieri, sanatate, etc?

Va multumesc frumos.
Ma ajutati va rog cu un raspuns....? sau mai multe... :)
Poate un angajator, societate prestatoare de servicii de curatenie, sa retina o garantie lunara de la angajatii sai, in conformitate cu Legea . 22/1969 - privind angajarea gestionarilor constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste ? asadar, angajatii unei societati prestatoare de servicii de curatenie pot fi asimilati getionarilor?
Practic, angajatorul vrea sa constituie un fond de garantie, in eventualitatea in care se pierd sau se deterioreaza bunurile apartinand persoanelor fizice/juridice care vor beneficia de serviciile de curatenie - vrea sa se acopere, in cazul in care beneficiarul serviciilor de curatenie se va intoarce impotriva lui pentru eventuale prejudicii suferite...

Va multumesc!
Imi puteti spune ce coduri caen se potriviesc activitatilor de proiectare, montaj, service, intretinere ascensoare?
Eu m-am gandit pana acum la
2822 Fabricarea echipamentelor de ridicat şi manipulat
7112 Activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea
Va multumesc.
Va multumesc.
Am inteles. Interesant :)
Exista o limita maxima pentru codurile caen reprezentand activitatea secundara a unui PFA? intreb aceasta si in considerarea faptului ca spatiul alocat in sensul anterior mentionat, din formularul de inscriere de la Registrul Comertului, este restrans..
Va multumesc anticipat.