avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 584 soluții astăzi
Forum Activitate adrianciulei1970

Activitate adrianciulei1970

Lucrez ca profesor debutant cu 1/2 de norma Am certificat de handicap gradul III nerevizuibil si pensie de invaliditate tot gradul III revizuibil la 1 an.Sunt scutit de contributii sociale ? Daca da de care ? Cui trebuie sa ma adresez pentru a-mi aplica scutirea ?
Mama a decedat de 3 ani si 3 luni.In casa parinteasca stam eu si tatal meu.Mai am un frate si o sora,toti majori la data decesului.La Primarie pe ROL e trecut tatal meu la toate.Nu vrea sa plateasca nimic ( impozit teren intravilan si extravilan,impozit pe casa,taxa apa ).Eu in fiecare an am mers la Primarie si am platit 1/2 din valoarea lor ( la extravilan am platit doar 1/4 ).Pe chitanta e scris proprietar tata si la persoana care a achitat si a semnat numele meu.Dupa decesul lui,daca prezint chitantele sunt scutit de plata ? Noi mostenim si datoriile lui.Inca ceva.Titlul de proprietar al terenului extravilan e pe numele mamei.0,4 ha extravilan sunt tot ale ei,mostenite.Mi s-a zis ca au trecut pe numele barbatului pe ROL.Ei intai au fost casatoriti,apoi au cumparat terenul intravilan si au construit casa.
Mama mea a murit de 3 ani.În prezent suntem tatăl,eu o soră şi un frate,toţi majori la data decesului.
1.Mai pot face Declaraţie de acceptare a succesiunii la Notariat ( a trecut mai mult de 1 an ) ?
2.Dacă unul dintre ceilalţi succesibili deschide succesiune la Notar sau la Judecătorie fără a mă înştiinţa şi fără să fiu trecut ca succesibil în demersul său,deci nu voi fi citat şi îmi pierd partea,actul de succesiune este nul ? Dacă da cum îl pot anula ?
Intentionez sa realizez venituri din meditatii.
1. Cat este impozitul pe acest venit?
2. Cum il declar?Cum sunt verificat ca nu declar o suma mai mica sau mai mare?